eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojaka odpowiedzialność konsultanta? › Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.kamp
    .net!newsfeed.kamp.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.2
    46.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Date: Tue, 08 Oct 2013 15:10:25 +0200
    From: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>
    Reply-To: m...@n...poczta.onet.pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    References: <5253a820$0$9802$c3e8da3$aae71a0a@news.astraweb.com>
    In-Reply-To: <5253a820$0$9802$c3e8da3$aae71a0a@news.astraweb.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <52540431$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-5-250.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1381237809 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2202 89.73.5.250:63961
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:729204
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-08 08:37, marek pisze:
    > Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
    > konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
    > produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie
    > pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
    > usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że
    > firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
    > klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.
    >
    Wobec klienta odpowiada firma X. Jeśli w wyniku niezgodnego z prawem
    działania konsultanta (np. doprowadzenie do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem) firma poniesie starty (bo np. niezadowolony
    klient będzie się burzył i trzeba będzie mu coś wynagrodzić) to może się
    domagać od pracownika naprawienia szkody.

    Pozdrawiam,
    MAG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1