eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojaka odpowiedzialność konsultanta? › jaka odpowiedzialność konsultanta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news.astraweb.com!border6.ne
    wsrouter.astraweb.com!not-for-mail
    Date: Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200
    From: marek <marek@>
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 9
    Message-ID: <5253a820$0$9802$c3e8da3$aae71a0a@news.astraweb.com>
    Organization: Unlimited download news at news.astraweb.com
    NNTP-Posting-Host: a2fac429.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=d5:L\bBQld36k]7j^a\l<5L?0kYOcDh@:DANodNgi?m5>3<:Wm\C]Q?[`2jY88ceP:][87BD
    [>Ll9Xb<M5h7>NI2W2?XMCi6@>7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:729176
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
    konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
    produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie
    pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
    usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że
    firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
    klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.

    marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1