eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojaka odpowiedzialność konsultanta? › Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
  • Data: 2013-10-08 15:10:25
    Temat: Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-10-08 08:37, marek pisze:
    > Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
    > konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
    > produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie
    > pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
    > usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że
    > firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
    > klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.
    >
    Wobec klienta odpowiada firma X. Jeśli w wyniku niezgodnego z prawem
    działania konsultanta (np. doprowadzenie do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem) firma poniesie starty (bo np. niezadowolony
    klient będzie się burzył i trzeba będzie mu coś wynagrodzić) to może się
    domagać od pracownika naprawienia szkody.

    Pozdrawiam,
    MAG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1