eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojaka odpowiedzialność konsultanta? › Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
  • Data: 2013-10-08 10:50:25
    Temat: Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08.10.2013 10:43, MadMan pisze:
    > Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a):
    >
    >> Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
    >> konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
    >> produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność?
    >
    > Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta.

    Plus jeszcze jest kwestia dowodowa.

    >> I drugie
    >> pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
    >> usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji?
    >
    > Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy),

    Zakładając, że kupowała osoba fizyczna prywatnie (jako konsument). A i
    to z paroma wyjątkami.

    > potem to niezgodność towaru z umową.

    Ano. Z powyższym zastrzeżeniem kwestii dowodowej.

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1