eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojaka odpowiedzialność konsultanta? › Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
  • Data: 2013-10-08 10:43:56
    Temat: Re: jaka odpowiedzialność konsultanta?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a):

    > Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
    > konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
    > produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność?

    Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta.

    > I drugie
    > pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
    > usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji?

    Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy),
    potem to niezgodność towaru z umową.

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1