  • 11. Data: 2011-01-21 07:26:48
    Temat: Re: jak zwolnić pracownice w ciąży?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2011 22:58, Mateusz pisze:

    > Nigdy w życiu nie ztrudniłbym osoby jaśli wiedziałbym że miała sprawę w
    > sądzie pracy.

    Bo jesteś głupi czy nieuczciwy?

  • 12. Data: 2011-01-21 07:45:09
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy w życiu nie ztrudniłbym osoby jaśli wiedziałbym że miała sprawę w
    > sądzie pracy.

    a skad bys o to wiedzial?
    Ja powiem tak - pracownik powinien umiec walczyc o swoje... A ze czasem sad
    pracy? Coz, sa pracodawcy i pracodawcy (miedzy innymi wlasnie zwolnienia
    bezpodstawne, mobbing, przekraczanie praw pracodawcy, nieposzanowanie
    pracownika itp).

  • 13. Data: 2011-01-21 08:48:07
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Ława napisal:
    > Bo jesteś głupi czy nieuczciwy?

    Niekoniecznie. Nikt nie szuka pieniaczy.
    A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
    bardzo często jest synonimem cwaniaka.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2011-01-21 09:15:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > sad pracy? Coz, sa pracodawcy i pracodawcy (miedzy innymi wlasnie
    > zwolnienia bezpodstawne, mobbing, przekraczanie praw pracodawcy,

    W sądzie można wygrać albo przegrać z braku dowodów a nie stanu faktycznego.

  • 15. Data: 2011-01-21 09:26:48
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Niekoniecznie. Nikt nie szuka pieniaczy.
    > A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
    > bardzo często jest synonimem cwaniaka.

    To nieuprawnione i nieprawdziwe twierdzenie.
    Tak bywa, ale tylko bywa.
    Pracownik jest słabszą stroną stosunku pracy, często bez porównania słabszą,
    szczególnie w realiach znacznego bezrobocia, dyskryminacji z powodów
    wiekowych i innych.
    Ale świadomośc prawna ludzi rośnie, choć bardzo powoli. Potrafią skorzystać
    z mechanizmów demokratycznego państwa prawnego i czynią to coraz częściej.
    Oby tak dalej, oby nieuczciwi pracodawcy lądowali w sądach jako pozwani,
    przegrywali i płacili odszkodowania.
    To nie pracownik-pieniacz jest rzekomym synonimem cwaniaka - prędzej
    pracodawca jest synonimem łajdaka.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2011-01-21 09:37:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 10:26:48 +0100, Jotte napisał(a):

    > Potrafią
    > skorzystać z mechanizmów demokratycznego państwa prawnego

    Po co aż w taki ton uderzać, żeby były normalne sądy nie musi być
    demokratyczne państwo prawne :)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 17. Data: 2011-01-21 09:56:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-21 10:37, Olgierd pisze:

    > Po co aż w taki ton uderzać, żeby były normalne sądy nie musi być
    > demokratyczne państwo prawne :)

    Demokratyczne państwo jest warunkiem koniecznym, aby mogły żerować na
    nim takie związkowe hieny.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-01-21 10:13:08
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Po co aż w taki ton uderzać, żeby były normalne sądy nie musi być
    > demokratyczne państwo prawne :)
    Pewnie, pewnie. Mogą być normalne sądy stosujące prawo normalnego szariatu
    albo zwyczajne halachiczne.
    Tylko jakby u nas nie było demokratycznego państwa prawa to taki debil jak
    np. Liwiusz zgniłby w więzieniu albo został ukamienowany.
    Może i szkoda...

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2011-01-21 13:30:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Tylko jakby u nas nie było demokratycznego państwa prawa to taki debil jak
    > np. Liwiusz zgniłby w więzieniu albo został ukamienowany.

    A co by z Tobą było to lepiej nie pisać. :-)

  • 20. Data: 2011-01-21 17:08:21
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako pozwani, przegrywali i płacili odszkodowania.
    > To nie pracownik-pieniacz jest rzekomym synonimem cwaniaka - prędzej

    Jaką jest słabszą stroną?
    Drażni mnie Panstwo gdzie właściciel nie może zwolnić z byle powodu
    pracownika.
    Jeśli pracownik jest ach i ech to jesli chą go zwolnić to znaczy ze
    właściciele to dupy wołowe i szkoda by było pracownika
    a jeśli są mądrzy to nie beda zwalniać ekstra pracownika.
    Niech rynek to reguluje a nie prawo.
    Foti