  • 71. Data: 2019-02-20 20:05:57
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    >Jeszcze książki się liczą. Na przykład jako główne dzieło w dorobku
    >przy habilitowaniu się można podać książkę w języku polskim wydaną w
    >wydawnictwie ze świeżo uchwalonej ministerialnej listy wydawnictw w
    >danej dziedzinie nauki. Co ciekawe, na tej liście tyle samo punktów
    >przyznaje się za monografię wydaną po angielsku w Palgrave Macmillan,
    >co i po polsku w wielu wydawnictwach prowincjonalnych polskich
    >uniwersytetów posiadających kategorię B.

    A wlasciwie to jakie znaczenie ma wydawnictwo ?
    Wydawaloby sie, ze tresc sie liczy, a nie drukarnia :-)

    J.

  • 72. Data: 2019-02-20 20:23:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 19:31, Uncle Pete pisze:

    > Przez ciekawość - jaki jest Twój zawód?

    Który?
    Bo mam ich sporo wśród wyuczonych jak i w wykonywanych. :-)

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2019-02-20 20:26:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 19:55, J.F. pisze:

    > A np "Trybunal Konstytucyjny a Dobra Zmiana" to jest problem naukowy czy
    > nie ?
    >
    > P.S. Ale co to za problemy artystyczne ?

    Może chodzi o doktorat małżonki byłego pierwszego sekretarza partii
    Edwarda G.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2019-02-20 20:26:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 19:58, J.F. pisze:

    > Ja tam mysle ze w tej kwestii poprzednia ustawa byla podobna.

    Ja myślę że jednak nie.

    > Ktos tam jednak wyjezdzal.

    Ktoś na pewno.

    > Nie byly to duze ilosci ... ale z uczelni akurat latwiej.

    Zainteresuj się jeszcze gdzie głównie wyjeżdżali.

    > Szczegolnie z takiej technicznej.

    A nie rozmawiamy przypadkiem o kierunku nie technicznym?

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2019-02-20 20:34:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A wlasciwie to jakie znaczenie ma wydawnictwo ?
    > Wydawaloby sie, ze tresc sie liczy, a nie drukarnia :-)

    Zadaj to pytanie Gowinowi. To samo dotyczy teraz czasopism. Jeżeli
    jesteś ekonomistą, to do dorobku są zaliczane tylko artykuły w
    czasopismach, które są uznane przez MNiSW za ekonomiczne.

  • 76. Data: 2019-02-20 20:35:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Który?
    > Bo mam ich sporo wśród wyuczonych jak i w wykonywanych.  :-)

    Te, w których czujesz się kompetentny.

  • 77. Data: 2019-02-20 20:40:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale niektóre gałęzie prawa po prostu nie mają żadnych analogii w innych
    > krajach, a jak mają,to są nieistotne.

    Mocna teza...

    Shrek

  • 78. Data: 2019-02-20 20:48:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 20:35, Uncle Pete pisze:

    > Te, w których czujesz się kompetentny.

    pseudo-politolog pyta się, bo sam nie czuje się kompetentny ? pytania
    się mnożą:)))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 79. Data: 2019-02-20 21:06:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 20:35, Uncle Pete pisze:

    > Te, w których czujesz się kompetentny.

    Kompetentny się czuje w temacie problemów naukowych w naukach prawnych.
    A ty?

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2019-02-20 21:51:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ja myślę że jednak nie.

    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19650140101

    5.1. Rozprawa doktorska powinna stanowic samodzielne rozwiazanie przez
    autora zagadnienia naukowego i wykazywac jego ogolna wiedze
    teoretyczna w danej dyscyplinie naukowej.

    >Ktoś na pewno.
    >Zainteresuj się jeszcze gdzie głównie wyjeżdżali.

    >A nie rozmawiamy przypadkiem o kierunku nie technicznym?

    A to zalezy - czy mowimy o wydziale prawa, czy gosciach Dubnej lub
    zachodnich osrodkow badawczych ... bo niekoniecznie samego CERN.

    Wolszczan np do Bonn wyjechal w 1973.

    J.