  • 1. Data: 2019-02-18 13:44:18
    Temat: Czy można SKUTECZNIE domagać się odszkodowania za ogłoszenie żałoby narodowej?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.wprost.pl/prime-time/10191928/aktorka-ch
    ce-odszkodowan-za-zaloby-narodowe-tracimy-zarobek-i-
    nikt-nam-go-nie-zwraca.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-02-18 13:51:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 13:44, A. Filip pisze:
    > https://www.wprost.pl/prime-time/10191928/aktorka-ch
    ce-odszkodowan-za-zaloby-narodowe-tracimy-zarobek-i-
    nikt-nam-go-nie-zwraca.html

    Żałoba narodowa nie implikuje konieczności odwoływania spektakli, więc
    jeśli jakieś odszkodowania wchodzą w grę, to od zleceniodawców tej
    aktorki, zgodnie z zawartymi kontraktami.

    Problem wynika z tego, że w III RP żałoba narodowa się wybitnie
    zdewaluowała. Są ogłaszane żałoby narodowe po osobach nieznanych nikomu
    poza kręgiem rodzinnym i znajomymi. Ogłaszane nawet na czas nieadekwatny
    do potrzeby żałoby - na przykład ja miałem iść na standup we wtorek po
    zabójstwie Adamowicza. Standup został odwołany, mimo że żałoby nie było.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-02-18 18:19:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.02.2019 o 13:51, Liwiusz pisze:
    > ja miałem iść na standup we wtorek po zabójstwie Adamowicza. Standup
    > został odwołany, mimo że żałoby nie było.

    może nie było odpowiedniego zabezpieczenia ? stand-up w Gdańsku
    zakończył się tragicznie

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-02-18 19:23:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-02-19 o 13:44, A. Filip pisze:
    > https://www.wprost.pl/prime-time/10191928/aktorka-ch
    ce-odszkodowan-za-zaloby-narodowe-tracimy-zarobek-i-
    nikt-nam-go-nie-zwraca.html

    W grę może jedynie wchodzić art. 417(2) kc, o ile szkoda byłaby na osobie.

  • 5. Data: 2019-02-18 19:45:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > W grę może jedynie wchodzić art. 417(2) kc, o ile szkoda byłaby na osobie.

    psy nie powinny zajmować się sprawami cywilnymi:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"