  • 121. Data: 2019-02-25 16:03:45
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Feb 2019 15:11:33 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wykazanie "apostolskiego wymiaru" może być pewnie pasjonujące
    > dla kogoś, kto się tym interesuje.

    Szczególnie "w świetle założeń ideowych i programowych".

    > Nie słyszałem, by Jan Paweł II nauczał cokolwiek o grupach dyskusyjnych,

    JP II był tak wszechstronnie uzdolniony, że nie zdziwiłbym się, gdyby coś
    się znalazło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 122. Data: 2019-02-25 18:44:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.02.2019 o 16:03, tracz pisze:

    > Szczególnie "w świetle założeń ideowych i programowych".

    zdolny ten tracz, nadawałby się do akademii duracza, teraz takich
    zdolniachów biorą do UJ:))))))))))

    > JP II był tak wszechstronnie uzdolniony, że nie zdziwiłbym się, gdyby coś
    > się znalazło.

    ano, tracz również jest wszechstronnie uzdolniony, teraz robi w
    dziedzinie prawa administracyjnego, zaraz się weźmie za obalanie
    dogmatów wiary:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 123. Data: 2019-02-26 00:10:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    JP2 nic nie napisał o usenecie, te milczenie jest aż nadto wymowne:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 124. Data: 2019-02-26 00:11:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.02.2019 o 15:27, Animka pisze:
    > Nie lękajmy się. Obmierzło mi to!

    no jak to obmierzło ? animka boi się wszystkiego co się rusza, zwłaszcza
    ropuch w Wiśle:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 125. Data: 2019-02-26 11:41:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Feb 2019 16:31:10 +0200, Animka napisał(a):

    > Dla niektórych byłoby to niezłe, bo jeszcze tego nie bylo i nie ma
    > raczej gotowców.
    > Kto umie "polać wodę" -napisze.

    Mniej niż minuta szukania:
    http://doktoraty.net.pl/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 126. Data: 2019-02-26 14:55:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.02.2019 o 11:41, tracz pisze:

    > Mniej niż minuta szukania:
    > http://doktoraty.net.pl/

    tracz propaguje pisanie fałszywych prac ? pytania się mnożą:)))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 127. Data: 2019-02-26 19:00:05