  • 1. Data: 2019-02-20 16:57:50
    Temat: Sędzia Igor Tuleya zawiesił proces członków gangu ,,obcinaczy palców"
    Od: u2 <u...@o...pl>

    by zapytać się TSUE o kwestię sądów dyscyplinarnych w Polsce:)))))))))

    https://wpolityce.pl/polityka/434807-blamaz-sedziego
    -tulei-ke-zmiazdzyla-jego-pytania-do-tsue

    opublikowano: 20 minut temu ? aktualizacja: 20 minut temu

    Tak się kończy buta i polityczne sterowanie procesami! Z informacji, do
    której dotarł portal wPolityce.pl wynika, że Komisja Europejska
    zmiażdżyła pytania prejudycjalne sędziego Igora Tulei, który zawiesił
    proces członków gangu ,,obcinaczy palców", po to by spytać TSUE o kwestię
    sądów dyscyplinarnych w Polsce. Komisja nie widzi związku między tymi
    tematami i uznaje pytania sędziego za ,,niedopuszczalne"!

    Przypomnijmy. We wrześniu 2018 roku, sędzia Igor Tuleya, rozpatrując
    sprawę gangsterów, recydywistów porywających i katujących swoje ofiary,
    stwierdził, że zawiesi sprawę i prześle do Trybunału Sprawiedliwości
    Unii Europejskiej pytanie prejudycjalne dotyczące kwestii postępowań
    dyscyplinarnych wobec sędziów oraz rzekomego wpływu polityków na ich
    przebieg. Sprawa wywołała potężne poruszenie i kontrowersję, ale ,,kasta"
    sędziowska i politycy opozycji murem stanęli za swoim sędziowskim
    ulubieńcem.

    CZYTAJ TAKŻE:NASZ NEWS. Czy sędzia Tuleya i jego koleżanka z Łodzi
    składali fałszywe zeznania? Rzecznik dyscyplinarny bada sprawę pytań
    prejudycjalnych do TSUE

    CZYTAJ RÓWNIEŻ:Kolejny wyskok sędziego Tulei! Zawiesza sprawę porywaczy
    ludzi, bo czeka na odpowiedź z TSUE!

    Portal wPolityce.pl dotarł do pisemnych uwag służby prawnej Komisji
    Europejskiej, która oceniała pytania sędziego Tulei. Te nie pozostawiają
    złudzeń. Pytania sędziego były ,,niedopuszczalne"!

    Postanowienie odsyłające w żaden sposób nie wskazuje powodów, na
    podstawie których sąd odsyłający określił związek między przepisami
    prawa unijnego i ustawodawstwem krajowym, mającym zastosowanie w sprawie
    co od wyroku i wymiaru kary oskarżonym.Postanowienie to ogranicza się w
    pkt 11 do opisania faktycznego kontekstu sprawy w postępowaniu głównym.
    W tym względzie Komisja pragnie zauważyć, że art.4 lit. b) Decyzji
    Ramowej Rady 2008/841/WSiSW z dnia 24 października 2008 r. w sprawie
    zwalczania przestępczości zorganizowanej 27 przewiduje możliwość
    przyjęcia przez każde państwo członkowskie niezbędnych środków w celu
    zapewnienia, aby sankcje za przestępstwa z udziałem organizacji
    przestępczej mogły być zmniejszane lub, aby sprawca przestępstwa mógł
    zostać zwolniony z sankcji, jeśli dostarczy on krajowym organom
    administracyjnym lub sądowym pewnych informacji, których organy te nie
    mogłyby uzyskać w inny sposób.

    - czytamy w uwagach Komisji Europejskiej.

    W związku z powyższym Komisja uważa, że pytanie prejudycjalne
    zadane w sprawie C-563/18 jest niedopuszczalne, gdyż nie ma znaczenia
    dla rozstrzygnięcia sprawy zawisłej przed sądem odsyłającym, ani nie
    pozwala wyjaśnić zagadnienia wstępnego związanego z tą sprawą.

    - stwierdza opinia KE.

    Eksperci Komisji Europejskiej nie zostawili suchej nitki na decyzji
    sędziego Tulei. Przypomnieli też, że pytania prejudycjalne muszą
    dotyczyć konkretnego postępowania, a nie skupiać się na sprawach ogólnych.

    W istocie, zgodnie z utrwalonym orzecznictwem uzasadnieniem
    odesłania prejudycjalnego nie jest wydawanie opinii w kwestiach
    generalnych lub hipotetycznych, lecz rzeczywista potrzeba związana z
    rozstrzygnięciem określonego sporu.

    - czytamy w uwagach Komisji Europejskiej.

    Prawnicy Komisji Europejskiej analizowali też pytania prejudycjalne
    analizowali także pytania prejudycjalne sędzi Ewę Maciejewskiej, która
    rozpatrywała sprawę między Skarbem Państwa, a miastem Łowicz. Podobnie
    jak w przypadku sędziego Tulei, także jej pytania ocenione zostały jako
    niedopuszczalne!

    WB

    autor: GRZECHY "sędziowskiej kasty"

    Bezkarność, opieszałość, nadużywanie prawa - UJAWNIAMY ciemną stronę
    wymiaru sprawiedliwości.

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 2. Data: 2019-02-20 20:04:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >kwestię sądów dyscyplinarnych w Polsce. Komisja nie widzi związku
    >między tymi tematami i uznaje pytania sędziego za ,,niedopuszczalne"!

    Komisja nie czuje tematu :-)

    A tu sie nam rodzi problem naukowy - czy aktualne zapisy na temat
    dyscypliny pozwalaja sedziemu wydac wyrok zgodnie z wlasnym sumieniem
    i przedstawionym materialem dowodowym, czy jak sie Ziobrze wyrok nie
    spodoba, to ten sedzia juz nikogo wiecej nie uniewinni ?

    >Przypomnijmy. We wrześniu 2018 roku, sędzia Igor Tuleya, rozpatrując
    >sprawę gangsterów, recydywistów porywających i katujących swoje
    >ofiary,

    Podejrzanych o !

    J.

  • 3. Data: 2019-02-20 20:46:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 20:04, J.F. pisze:
> [...]
    > przedstawionym materialem dowodowym, czy jak sie Ziobrze wyrok nie
    > spodoba, to ten sedzia juz nikogo wiecej nie uniewinni ?

    sędzia I.T. jest znany z uniewinnienia gangsterki z mafii pruszkowskiej:)

    https://wiadomosci.wp.pl/wyroki-igora-tulei-60387059
    43876225g/4

    tak więc te pytania prejudycjalne to zasłona dymna, w Bolanda w sądach
    odchodzą takie hece, o których nawet filozofom się nie śniło:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"