  • 1. Data: 2005-09-12 07:12:08
    Temat: jak sprzedać nieubezpieczony/niezarejestrowany samochód?
    Od: ".baldi" <j...@n...ja>

    Jest samochodzik, którego z przyczyn zdrowotnych właściciel przestał
    używać..
    Sprawa zaczeła się przeciągać i tak już od kilku lat stoi sobie malutki
    samochodzik na jego podwórku - nie zarejestrowany (nie był na przegladzie;
    tablice rejestracyjne są przymocowane w okolicy zderzaków) i nie
    ubezpieczony.

    jak takie cudo techniki teraz sprzedać, by uniknąc konsekwencji
    wieloletniego nie opłacania OC i przeglądu? :|

    --
    _ Wojciech Piotrowicz
    /' '\ http://www.wielkastopa.prv.pl

  • 2. Data: 2005-09-12 09:50:59
    Od: Schwester <j...@c...com>

    .baldi napisał(a):
> [...]
    > /' '\ http://www.wielkastopa.prv.pl
    > ( @ @ )
    > oOO-(_)-OOo Tlen:baldi79 | GG:1906512 | Skype:wpiotrowicz

    Nie wiem jak jest z rejestracją, ale jeśli nowy właściciel ubezpieczy
    auto, bo będzie czysty, natomiast poprzedniego właściciele nadla może
    ścigać fundusz gwarancyjny

    --
    ____ _ _

  • 3. Data: 2005-09-12 19:10:29
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    .baldi napisał(a):
> [...]
    > /' '\ http://www.wielkastopa.prv.pl
    > ( @ @ )
    > oOO-(_)-OOo Tlen:baldi79 | GG:1906512 | Skype:wpiotrowicz

    Moze przyjsc pismo z kruka lub z innych ptakow ze nie zostaly zaplacone
    OC za poprzednie lata. Straszenie komornikami itp.

    Tomasz