  • 1. Data: 2005-09-11 21:08:14
    Temat: Odroczenie WKU - ile razy
    Od: "Miskof" <m...@o...pl>

    Witam

    Dzis po rozmowie ze znajomymi pojawił sie pewien dylemat. Ile razy można
    występować do WKU o odroczenie od odbywania służbyw wojskowej na czas
    studiów. Ja uważam, że nie ma jakiejś określonej liczby, znajomy mówi, że 3
    razy. Jeśli ktoś z Państwa byłby tak miły i odpowiedziałby na to pytanie
    byłbym niezmiernie wdzięczny.

    Pozdrawiam

    PS. Nie byłbym zdziwiony gdyby pojawił się post o podobnej tematyce. ;>

  • 2. Data: 2005-09-11 21:38:52
    Temat: Re: Odroczenie WKU - ile razy
    Od: "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl>

    Witam
    Przeczytaj sobie wątek "Wojsko - prosz o radę" zaczety wczoraj o 00:00
    tam napisalem jak to wyglada z pynktu prawnego..
    W skrocie nie zalezy ile razy ale kiedy studia sie koncza

    Pozdr
    A.S.

  • 3. Data: 2005-09-11 22:07:02
    Od: "Miskof" <m...@o...pl>

    Dziekuje i przepraszam, ze nie wysililem sie na przeszukanie listy.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl> napisał w