  • 1. Data: 2002-03-28 16:59:22
    Temat: jak przetrzymać bandyte
    Od: "kubik" <k...@i...com>

    Witam!

    Mam całkiem proste pytanie: jak legalnie
    przetrzymać osobę, którą nakryłem np. na niszczeniu
    mojego mienia, do czasu przyjazdu policji? Czy mogę ją
    np. zamknąć w piwnicy albo przywiązać sznurem do słupa?

    --
    pozdrawiam
    Kubik

  • 2. Data: 2002-03-28 20:01:07
    Temat: Re: jak przetrzymać bandyte
    Od: "Marek Płotczyk" <m...@p...onet.pl>

    Gość od klatki ma się dobrze co dzień robię u niego zakupy a klatka jak
    stała tak stoi. Tylko że nikomu po nagonce mediów nie chce się już siedzieć

  • 3. Data: 2002-03-28 20:02:41
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

  • 4. Data: 2002-03-28 22:46:14
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Użytkownik "Marek Płotczyk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Gość od klatki ma się dobrze co dzień robię u niego zakupy a klatka jak
    > stała tak stoi. Tylko że nikomu po nagonce mediów nie chce się już
    siedzieć

    A w jakie to jest miejscowosci bo juz nie pamietam?

    Cezar

  • 5. Data: 2002-04-11 19:56:43
    Od: "666" <p...@p...com>

    Ja trzymałem gościa za fraki, a jak zaczął się po pół godzinie wyrywać, to mu
    wsadziłem lufę między zęby na następne półtorej godziny.
    To były najdłuższe dwie godziny w moim życiu ;-)
    Policmajstry jechały pewnie na rowerach...
    Dżek