  • 1. Data: 2002-03-28 17:41:46
    Temat: Jak to jest z tymi działkami?
    Od: "Reli" <r...@k...net.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,
    chciałem zadać pytanie i liczę na Waszą wiedzę i pomoc w tym problemie.
    Otóż jaka jest różnica między działką siedliskową, a rekreacyjną? Czy
    działkę siedliskową da się przekwalifikować na budowlaną, jeżeli tak to
    jakie są wymogi? Generalnie proszę o dawkę informacji na ten temat. Z góry
    serdecznie wszystkim dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-29 13:50:43
    Temat: Re: Jak to jest z tymi działkami?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Reli" <r...@k...net.pl> wrote in message news:3ca355c5@news.vogel.pl...
> [...]
    > jakie są wymogi? Generalnie proszę o dawkę informacji na ten temat. Z góry

    To w duzej mierze zalezy od gminy. czyli "plany zagospodarowania"

    Boguslaw