  • 1. Data: 2002-03-28 16:36:15
    Temat: Swiadczenie przedemerytalne
    Od: "Rafal Rokicki" <r...@b...pl>

    Grozi mi zwolnienie z pracy z powodu likwidacji stanowiska z przyczyn
    ekonomicznych lub likwidacja zakladu pracy.
    Mam ukonczone 55 lat zycia, 32,5 lat pracy oraz ukonczone studia w
    nastepujacy sposob:
    2,5 roku zaliczone na studiach dziennych i dokonczone wieczorowo.
    Te 2,5 roku wg wypowiedzi Pani z ZUS-u licza sie do stazu pracy jako tzw.
    okres nie skladkowy,
    wg innej Pani z tego samego ZUS-u nie licza sie zupelnie.
    Ustawa 1118 Dz. U. nr 162/1998 art.7 pkt 9 traktuje studia dzienne jako
    okres nie skladkowy, liczacy sie do stazu, natomiast nie ma tu ani slowa o
    niemoznosci dokonczenia wieczorowo studiow rozpoczetych dzienne. Kto ma
    racje.

    --
    Rafal r...@b...pl --- GG 151592