  • 1. Data: 2003-03-05 09:10:28
    Temat: jak opatentować?
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    Napisałem program i chciałbym nałożyć na niego standardowe
    dla programów prawa autorskie. Tylko nie mam pojęcia
    "z czym to jeść", od czego mam zacząć i co gdzie zgłosić?

    Pozdrawiam
    Przemysław Kotowski

  • 2. Data: 2003-03-05 09:49:44
    Temat: Re: jak opatentować?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Napisałem program i chciałbym nałożyć na niego standardowe
    > dla programów prawa autorskie. Tylko nie mam pojęcia
    > "z czym to jeść", od czego mam zacząć i co gdzie zgłosić?

    Trzeba dac do niego kawalek kodu, ktory bedzie sie pytal o numer
    seryjny. Ten numer seryjny bylby dostepny przez numer 0700....

    ;)

  • 3. Data: 2003-03-05 10:24:15
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message
> [...]

    masz je z definicji, pod warunekim, ze nie robiles to w pracy dla szefa.
    Druga sprawa to jak je wyegzekwowac, gdy dowiesz sie, ze ktos go skopiowal
    od kumpla.
    Trzecia sprawa, to jak sie tego dowiedziec.
    Rozwiazanie z aktywacja przez telefon nie jest taka zla, chyba, ze
    spodziewasz sie, ze program sprzeda sie w milionie egzemplarzy.

  • 4. Data: 2003-03-05 10:39:15
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Rozwiazanie z aktywacja przez telefon nie jest taka zla, chyba, ze
    > spodziewasz sie, ze program sprzeda sie w milionie egzemplarzy.

    Nie robiłem ani w pracy ani dla szefa, a program skierowany jest
    na wąską grupę użytkowników.

    Pozdrawiam
    Przemek