    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak odszukaćmasęmajątkowądłużnika ;) ??
    Date: Thu, 07 Jan 2010 14:45:38 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > 1. Zapytanie o płatnika składek w ZUS
    > 2. Zapytanie o źródła dochodów w US
    > 3. Zapytanie o posiadane pojazdy w WEP
    > 4. Zapytanie o dane osobowe (NIP, PESEL), miejsce zamieszkania w CBA lub BEL
    > 5. Ustalenie statusu prawnego lokalu w którym dłużnik zamieszkuje
    > 6. Ustalenie czy dłużnik prowadzi działalność gospodarczą
    > 7. Zapytanie do rejestru statków morskich i łodzi motorowodnych
    > 8. Zapytanie do KRS czy dłużnik sprawuje jakiekolwiek funkcje w spółkach
    > prawa              handlowego
    > 9. Zapytanie do jednostek władających prawami autorskimi:
> [...]
    HA ogólne pytanie a jak precyzyjna odpowiedź.

    Faktycznie przesadzam z tym wywoływaniem dyskusji pisząc ogólne pytanko, ale
    ostatnio mocno mi się rozwinęła dyskusja odnośnie zarządu sp. z o.o. i problemu
    różnicy pomiędzy uprawnieniem do reprezentacji spółki jednoosobowym a
    uprawnieniem do działań w zakresie funkcjonowania spółki, które muszą być
    2-osobowo wykonywane - nie umiałem sobie odpowiedzieć jakie faktycznie czynności
    zarząd musi wykonywać razem a jakie może pojedynczo.