  • 11. Data: 2009-02-08 13:21:01
    Temat: Re: jak można gwałcić żonę?
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gmm0e7$jbi$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Gdybyś dokładniej sluchał to byś wiedział że oni byli po orzeczonym przez
    > Sąd rozwodzie.
    > Tak więc on zgwałcił byłą żonę.

    Bez znaczania.

    pozdr
    lublex

  • 12. Data: 2009-02-08 13:33:12
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (...)> Po trzecie. Shift ci wysiadł?

    > A ty najwidoczniej przeciwnikiem posuwajacym sie do kłamstw? - sąd w
    > belgii UNIWINNIŁ prawomocnie rzeczonego posła od zarzutu gwałtu!

    Ale oczywiście wiesz co było powodem uniewinnienia i za ile?

    pozdr
    lublex

  • 13. Data: 2009-02-08 16:14:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > zapłacenioa za usługę
    > i co to ma wspólnego z przestępstwem gwałtu?

    No nie wiem, ale IMHO dupa za kase nei moze byc przedmiotem prawnie
    skutecznej umowy,
    Wiec ja bym jednak optowal za doprowadzeniem podstepem do wspolzycia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-02-08 17:13:50
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Kotlet mielony pisze:

    > nie trzeba byc symatykiem samoobrony by nazwac tak krawczyk, prokuratura
    > sama zreszta ja uznala za prostytutke zarzucajac lepperowi oferowanie
    > stanowisk
    > w zamian za korzysci osobiste.
    > Jest to klasyczna prostytucja zwana obelzywia kurwieniem sie .

    Po co cytujesz fragment mojego posta, który nie żadnego związku z tym co
    piszesz?
    Ty też jesteś wielbicielem Samoobrony?

    No i co to znaczy: "uznala za prostytutke zarzucajac lepperowi" (cytat
    dosłowny).

    AW

  • 15. Data: 2009-02-08 18:05:13
    Od: ".Artur." <mc_artur{no_spam}@op.pl>

    gargamel pisze:

    > z żoną czy mężem co tu ma ochota za znaczenie? przecież to są małżeńskie
    > obowiazki

    nie wiem jak u smerfów, ale jak by ci ktoś (nawet twoja żona) zrobił z
    dupy jesień średniowiecza, to pewnikiem nazwał byś to gwałtem,
    chyba że się mylę ;-)

  • 16. Data: 2009-02-08 21:12:35
    Od: "arek - ale inny" <n...@p...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Gdybyś dokładniej sluchał to byś wiedział że oni byli po orzeczonym przez

    He he tyle osób biło pianę a tu jedna sensowna odpowiedź i - mam nadzieję -
    co niektórzy w końcu "morda w kubeł". Boże, czasem to aż mi żal tego
    opluwanego peerelu... Ilu to dzisiejszych teoretyków i poszukiwaczy drugiej
    dziury w d..ie robiłoby coś bardziej pożytecznego.

  • 17. Data: 2009-02-09 05:21:39
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent gargamel nadaje:

    > a bo to żona ma mieć ochotę? to przecież jej obowiązek!!!
    > tak samo jak płącenie na utrzymanie rodziny, dbanie o porządek w domu
    > i rodzinę, to obowiazki małżonków!!!

    Kolejny który nie czytał umowy...

  • 18. Data: 2009-02-09 08:14:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik ".Artur." <mc_artur{no_spam}@op.pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem jak u smerfów, ale jak by ci ktoś (nawet twoja żona) zrobił z
    > dupy jesień średniowiecza, to pewnikiem nazwał byś to gwałtem,
    > chyba że się mylę ;-)

    nazwalby to obowiazkiem, przeciez pisze wyraznie :)
    widac tak lubi

  • 19. Data: 2009-02-09 09:16:14
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 22:12:35 +0100, arek - ale inny napisał(a):

    > He he tyle osób biło pianę a tu jedna sensowna odpowiedź

    A jakie znaczenie dla *gwałtu* ma stopień pokrewieństwa?
    Gwałt to gwałt - i żona także "może być zgwałcona" przez męża, jak i mąż
    "zgwałcony" przez żonę.

  • 20. Data: 2009-02-09 10:07:06
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Po co cytujesz fragment mojego posta, który nie żadnego związku z tym co
    > piszesz?

    zacytowalem fragment do ktorego si eodnioslem
    > Ty też jesteś wielbicielem Samoobrony?

    pierdolnij sie w leb lepiej , z czego to niby wnioskujesz

    > No i co to znaczy: "uznala za prostytutke zarzucajac lepperowi" (cytat
    > dosłowny).

    skoro prokuratura oskrazyla leppera o oferowanie stanowisk w zamian za
    korzysci osobiste, a Krawczyk te korzysci udzielala w postaci seksu to chyba
    jest dosc jasne ze prokuratura wrecz wprost przyznalala ze krawczyk sie
    protytuowala (w sensie kurwila sie, czyli w tradycyjnym znaczeniu tego
    slowa) .
    Ja bym ja wprost w mediach na miejscu leppera tak nazwal, za pomowienie nie
    mogli by go skazac.