  • 31. Data: 2009-02-09 20:44:37
    Temat: Re: jak można gwałcić żonę?
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 19:53:44 +0100, zbyszek napisał(a):

    > A czy ktoś słyszał aby skazali żonę za gwałt na mężu?

    Co prawda to nie o mężu, ale...
    http://www.pardon.pl/artykul/5071/kobieta_zgwalcila_
    mezczyzne_co_to_sie_wyprawia

  • 32. Data: 2009-02-10 01:43:25
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "zbyszek" napisał:
    > Jeśli kobieta nakłoni cię do wyniesienia śmieci nożem, pistoletem, kijem
    > bejsbolowym albo przemocą psychiczną to jest to przestępstwo...

    ja ostatnio słyszałem jak żona terroryzowała psychicznie męża słowami: "ty
    taki a nie taki jak nie wyniesiesz śmieci to cię zatłukę jak psa!" i biedak
    wyniósł,
    czy to znaczy ze powinienem to zgłosić na prokuraturę? no i ile ona lat do
    odsiedzenia dostaanie? bo jak dostanbie w zawieszeniu to jeszcze będzie
    chciała mnie zabić jako światka!:O(

  • 33. Data: 2009-02-10 01:46:32
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "JanKo" napisał:
    > Kolejny który nie czytał umowy...

    ej, przecież w umowie było że miłość aż do smierci, i czy będą złe chwile
    czy dobre i ttakie tam brednie:O)

  • 34. Data: 2009-02-10 10:47:00
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    > wiadomości news:gmovb9$33f$1@inews.gazeta.pl...

    > Na wywolaniu blednego przeswiadczenia, ze w zamian za obcowanie plciowe
    > zostanie udzielona gratyfikacja finansowa.

    ow podstep odnosi sie na przyklad do podania narkotykow ktore wywowaja
    okraslone zachowanie nie bardzo to pasuje do Twojego przypadku

  • 35. Data: 2009-02-10 11:11:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:gmrlvt$fpq$1@inews.gazeta.pl...

    > ow podstep odnosi sie na przyklad do podania narkotykow ktore wywowaja
    > okraslone zachowanie nie bardzo to pasuje do Twojego przypadku

    Moze masz racje - trzeba zajrzec do orzecznictwa :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 36. Data: 2009-02-10 13:54:03
    Temat: Re: [OT] jak można gwałcić żonę?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 09 Feb 2009 13:24:47 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > "Jesień średniowiecza" to tłumaczenie fragmentu dialogu z filmu Pulp
    > Fiction wykonane przez Ewę Gałązkę-Salamon. Jest tam scena, kiedy to
    > uwięzieni bohaterowie u pedała-zboczeńca (po gwałcie na jednym z nich)
    > po oswobodzeniu się łapią sprawcę, a jedna z ofiar mówi (po
    > przetłumaczeniu), iż "zawoła kolegów z palnikami gazowymi i zrobią mu z
    > dupy jesień średniowiecza".

    Podziękował :)
    sataniście niżej też ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 37. Data: 2009-02-10 20:08:27
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Powinien.
    Z donoszeniem na prokuraturę takich spraw jest jak za stalinizmu: rano zaspał, to
    jak doszedł żona już tam była.
    JaC

    -----