  • 1. Data: 2009-02-07 00:37:20
    Temat: kawaler?/żonaty? jak to sprawdzić
    Od: "ktp" <k...@a...net_spam_won>

    Witam

    czy w ogóle, jak i gdzie można sprawdzić, czy ktoś jest stanu wolnego
    czy może jednak prawnie jest w związku małżeńskim?

    czy można takie sprawdzenie zrobić bez zgody,
    (a najlepiej i wiedzy) danego osobnika?

    dziękuję za (p)odpowiedzi, pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-02-07 01:18:02
    Temat: Re: kawaler?/żonaty? jak to sprawdzić
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-07, ktp <k...@a...net_spam_won> wrote:

    [...]

    > czy w ogóle, jak i gdzie można sprawdzić, czy ktoś jest stanu wolnego
    > czy może jednak prawnie jest w związku małżeńskim?

    Popatrzeć czy ma na ręce obrączkę?

    > czy można takie sprawdzenie zrobić bez zgody,
    > (a najlepiej i wiedzy) danego osobnika?

    Jak wyżej, ale trzeba najpierw zaopatrzyć się w lornetkę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-02-07 07:35:27
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > czy w ogóle, jak i gdzie można sprawdzić, czy ktoś jest stanu wolnego
    > czy może jednak prawnie jest w związku małżeńskim?

    Droga Marysiu z Suprasla. Prawo jest - jak powszechnie wiadomo - zeby
    sluzyc czlowiekowi. Wyjdz za maz za tego czlowieka i czekaj na wyniki.
    Jezeli byl zonaty, to najdalej za rok zaczniesz byc ciagana po sadach.
    A jezeli nie, to za dwa lata sama zaczniesz ciagac malzonka
    po sadach na sprawy rozwodowe.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 4. Data: 2009-02-07 11:25:49
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jesteś zboczonym prawniczkiem ;-)
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-02-07 13:22:22
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 7 Lut, 07:35, "pluton" <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online

    hehe, 9/10 :>

  • 6. Data: 2009-02-07 14:37:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > On 2009-02-07, ktp <k...@a...net_spam_won> wrote:
    > [...]
    > Popatrzeć czy ma na ręce obrączkę?

    Nie działa. Część osób z różnych powodów nie nosi obrączki. Zresztą jak
    sądzę w tym wypadku pewnie pytający podejrzewa chęć oszustwa ze strony
    inwigilowanej osoby.

    > Jak wyżej, ale trzeba najpierw zaopatrzyć się w lornetkę.

    Tez nie zadziała.

  • 7. Data: 2009-02-07 14:38:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Jesteś zboczonym prawniczkiem ;-)
    > JaC
    > -----

    Czemu zboczonym i skąd wiesz, że prawiczkiem? może po prostu ma niedobre
    doświadczenia życiowe i wydaje mu się, że zawsze tak musi być.

  • 8. Data: 2009-02-07 14:56:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ktp" <k...@a...net_spam_won> napisał w
    wiadomości news:498cd7c1$0$29354$f69f905@mamut2.aster.pl...

    Jak rozumiem najprostszy sposób polegający na zapytaniu samej
    zainteresowanej osoby z jakiegoś powodu nie uważasz za właściwe
    rozwiązanie. Mówiąc szczerze nie ma absolutnie pewnego sposobu. Można
    podpytać kogoś z jego rodziny. Nawet sprawdzenie w zbiorach ewidencyjnych
    do których mają dostęp organa ścigania nie daje zawsze prawidłowej
    odpowiedzi, albowiem ktoś mógł wstąpić w związek małżeński poza granicami
    kraju i dokąd nie powiadomi o tym polskich organów, to w dokumentach będzie
    figurował jako osoba stanu wolnego.

  • 9. Data: 2009-02-07 19:47:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 15:56:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > kraju i dokąd nie powiadomi o tym polskich organów, to w dokumentach będzie

    No tak, ale jak legalnie dokonać takiego sprawdzenia ?

    Bo nielegalnie to opcji jest kilka, od zwykłej prośby na ładne oczy, przez
    korupcje, po detektywa, który zapewne ma jakiejś lewe dojście...

    Detektywi przykładowo posuwają się do różnych podstępów, aby figurant
    pokazał określony dokument. W tym przypadku przykładowo można nawiedzić
    figuranta z ofertą zakupu odkurzacza i z tekstem, że dla żonatych ileśtam
    rabatu, musi tylko pokazać do wglądu akt ślubu.
    Oczywiście warto mieć ten odkurzacz i dokonać transakcji.
    Wcześniej jednak warto przeszukać popularne portale społecznościowe i
    zobaczyć czy tam figuruje i co zeznaje i ewentualnie tę informację jakoś
    operacyjnie zweryfikować.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net

  • 10. Data: 2009-02-07 19:50:44
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Czemu zboczonym i skąd wiesz, że prawiczkiem?

    A "zboczony prawiczek" brzmi cokolwiek zaskakująco :)
    Oksymoron Ci wyszedł.

    pozdr
    lublex