  • 1. Data: 2009-02-07 12:47:37
    Temat: III grupa niepelnosprawnosci
    Od: m...@w...pl

    Jakie ulgi ma pracodawca zatrudniajac osobe z III grupa
    niepelnosprawnosci? Czy to chodzi o ZUS i w jakiej kwocie?

    pzdr.

  • 2. Data: 2009-02-07 15:20:49
    Temat: Re: III grupa niepelnosprawnosci
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > Jakie ulgi ma pracodawca zatrudniajac osobe z III grupa
    > niepelnosprawnosci? Czy to chodzi o ZUS i w jakiej kwocie?
    >
    > pzdr.

    od 1 stycznia wprowadzono mase zmian
    szczegoly wyczytasz tu www.pfron.org.pl

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

    Jezeli ma byc szybko i tanio to nie moze byc wysokiej jakosci,
    Jezeli ma byc wysokiej jakosci i szybko to nigdy nie bedzie tanio,
    A jesli na byc tanio i wysokiej jakosci to nigdy nie bedzie szybko.

  • 3. Data: 2009-02-08 07:44:24
    Od: m...@w...pl

    On 7 Lut, 16:20, "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik <m...@w...pl> napisal w
    wiadomoscinews:15ca6233-da95-4b8f-bc01-5ac7917ad052@
    p20g2000yqi.googlegroups.com...

    Wysokość refundacji

    1. Dla pracodawcy prowadzącego zakład pracy chronionej lub zakład
    aktywności zawodowej:
    * składki emerytalne (należne od pracownika i od pracodawcy
    - 19,52% podstawy wymiaru),
    * chorobowe (należne od pracownika - 2,45% podstawy
    wymiaru),
    * rentowe (należne od pracodawcy - 6,5% podstawy wymiaru)
    * wypadkowe (należne od pracodawcy - od 0,40% do 8,12%
    podstawy wymiaru)
    2. Dla pracodawcy zatrudniającego co najmniej 25 pracowników w
    przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy osiągającego wskaźnik
    zatrudnienia osób niepełnosprawnych ogółem w wysokości co najmniej 6%:
    * składki emerytalne (należne od pracownika i od pracodawcy
    - 19,52% podstawy wymiaru) osób zaliczonych do znacznego i
    umiarkowanego stopnia niepełnosprawności,
    * składkę wypadkową (należną od pracodawcy - od 0,40% do
    8,12% podstawy wymiaru) osób zaliczonych do lekkiego stopnia
    niepełnosprawności.
    3. Dla pracodawcy zatrudniającego mniej niż 25 osób w przeliczeniu
    na pełny wymiar czasu pracy:
    * składki emerytalne (należne od pracownika i od pracodawcy
    - 19,52% podstawy wymiaru) osób zaliczonych do znacznego i
    umiarkowanego stopnia niepełnosprawności.

    Okej znalazlem. Thx. To ze sa refundacje, to troche jakby mniej
    poręcznie dla pracodawcy.

  • 4. Data: 2009-02-08 16:32:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    * rentowe (należne od pracodawcy - 6,5% podstawy wymiaru)

    Chyba z deczka nie autualne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-10 13:10:39
    Od: m...@w...pl

    On 8 Lut, 17:32, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    v13g2000yqm.googlegroups.com...

    >           * rentowe (należne od pracodawcy - 6,5% podstawy wymiaru)

    Ile powinno byc wg tego co twierdzisz...