  • 1. Data: 2009-02-07 17:56:01
    Temat: jak można gwałcić żonę?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    już myślałem że w tym naszym głupim paruskim prawie nic mnie nie zdziwi a tu
    takie zaskoczenie:O(
    jak można zgwałcić własną żonę? (to odnośniedzisiejszego tv)
    jak można zgwałcić prostytutkę? (odnośnie kurwy krafczyk)

  • 2. Data: 2009-02-07 18:09:06
    Temat: Re: jak można gwałcić żonę?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    > już myślałem że w tym naszym głupim paruskim prawie nic mnie nie zdziwi a
    > tu takie zaskoczenie:O(
    > jak można zgwałcić własną żonę? (to odnośniedzisiejszego tv)

    Zmusic ja do seksu, gdy nie ma na to ochoty?

    > jak można zgwałcić prostytutkę? (odnośnie kurwy krafczyk)

    Przeruchac i nie zaplacic? (czyli inaczej "naklonic podstepem do obcowania
    plciowego")
    Zmusic do seksu bez gumki? (jak jeden europosel onegdaj)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-07 18:10:32
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    "gargamel" <s...@d...eu> wrote in message
> [...]
    > jak można zgwałcić własną żonę? (to odnośniedzisiejszego tv)
    > jak można zgwałcić prostytutkę? (odnośnie kurwy krafczyk)

    E tam zastanów się bo niezależnie od zawodu czy to żona czy prostytutka
    to nie zawsze musi mieć ochotę i zgodzić się stosunek. Co innego to
    udowdnienie
    przez zonę czy prostytutkę że została zgwałcona powinno byc trudniejsze niż
    przez zwykłą
    obcą kobietę - kwestia wiarygodności.

  • 4. Data: 2009-02-07 18:20:11
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    gargamel pisze:
> [...]
    > jak można zgwałcić własną żonę? (to odnośniedzisiejszego tv)
    > jak można zgwałcić prostytutkę? (odnośnie kurwy krafczyk)

    Jak można być takim idiotą jak ty? To po pierwsze.

    Po drugie: http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=gwa%B3t
    Przeczytaj i pomyśl. Wiem, że może zaboli ale zapewniam, że warto. Jak
    zrozumiesz to inni nie będą już tak często nazywali cię idiotą.

    Po trzecie. Shift ci wysiadł?

    Po czwarte. Jesteś sympatykiem Samoobrony?

    --
    AW

  • 5. Data: 2009-02-07 22:21:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    gargamel pisze:
    > już myślałem że w tym naszym głupim paruskim prawie nic mnie nie zdziwi
    Jak i w usenecie, mnie tez.
    > a tu takie zaskoczenie:O(
    nie pierdol
    > jak można zgwałcić własną żonę? (to odnośniedzisiejszego tv)
    np wyciąga ją z kibla z drugiego dania za włosy, rzuca na
    glebę i...
    resztę sobie dopowiedz na ile wyobraźnia ci pozwoli
    > jak można zgwałcić prostytutkę? (odnośnie kurwy krafczyk)
    prostytutkę czy kurwę? Chyba ze dla ciebie to wszystko
    jedno, mniemam.

    jw
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-02-07 23:14:07
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "SDD" napisał:
    > Zmusic ja do seksu, gdy nie ma na to ochoty?

    a bo to żona ma mieć ochotę? to przecież jej obowiązek!!!
    tak samo jak płącenie na utrzymanie rodziny, dbanie o porządek w domu i
    rodzinę, to obowiazki małżonków!!!

    > Przeruchac i nie zaplacic?

    to zwykłe niezapłacenie za usługę i kurwa co najwyżej powinna dochodzić
    zapłacenioa za usługę
    i co to ma wspólnego z przestępstwem gwałtu?

  • 7. Data: 2009-02-07 23:16:30
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > gargamel pisze:
    (...)> Po trzecie. Shift ci wysiadł?

    > Po czwarte. Jesteś sympatykiem Samoobrony?

    A ty najwidoczniej przeciwnikiem posuwajacym sie do kłamstw? - sąd w belgii
    UNIWINNIŁ prawomocnie rzeczonego posła od zarzutu gwałtu!

    p47

  • 8. Data: 2009-02-07 23:16:41
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "zbyszek" napisał:
    > E tam zastanów się bo niezależnie od zawodu czy to żona czy prostytutka
    > to nie zawsze musi mieć ochotę i zgodzić się stosunek.

    z żoną czy mężem co tu ma ochota za znaczenie? przecież to są małżeńskie
    obowiazki, czy myślisz ze nakłanianie męża do wyniesienia śmieci gdy ten nie
    ma na to ochoty to przestępstwo?

  • 9. Data: 2009-02-08 07:00:42
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > jak można zgwałcić własną żonę? (to odnośniedzisiejszego tv)

    Gdybyś dokładniej sluchał to byś wiedział że oni byli po orzeczonym przez
    Sąd rozwodzie.
    Tak więc on zgwałcił byłą żonę.
    Szkoda tylko że media u nas są takie jakie są:(

    pozdr

  • 10. Data: 2009-02-08 08:58:47
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Po trzecie. Shift ci wysiadł?
    >
    > Po czwarte. Jesteś sympatykiem Samoobrony?

    nie trzeba byc symatykiem samoobrony by nazwac tak krawczyk, prokuratura
    sama zreszta ja uznala za prostytutke zarzucajac lepperowi oferowanie
    stanowisk
    w zamian za korzysci osobiste.
    Jest to klasyczna prostytucja zwana obelzywia kurwieniem sie .

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu