  • 21. Data: 2007-07-08 19:43:07
    Temat: Re: jak dlugo policja moze spisywac...?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sun, 8 Jul 2007 20:22:16 +0200, od scream :

    > Ustalenie tożsamości. Zawsze tak odpowiadają i praktycznie zawsze jest to
    > uzasadniona podstawa, bo przecież mogą trafić na osobe poszukiwaną, nie? :>

    i zazwyczaj mają nosa, 80% legitymowań dotyczy osób notowanych nie
    poszukiwanych, na odprawach bardziej doświadczeni funkcjonariusze udzielają
    wskazówek, jak takich wyłowić z tłumu.
    A tłok w eterze... hmm... niestety nie da się ominąć, na komputerze siedzi
    jeden czasem dwóch oficerów, a w 2-milionowym mieście legitymowań jest
    dużo.
    Pisali gdzieś, że zakupią dla policjantów przenośne terminale, coś takiego
    jak ma straż graniczna, policjant przejedzie plastikowym dowodem przez
    czytnik optyczny, kilka sekund, terminal wyświetli odpowiedź czy
    poszukiwany... ile punktów karnych drogowych itd...
    Warto też zanotować nr identyfikacyjny policjanta:
    http://www.policja.pl/portal.php?serwis=pol&dzial=1&
    id=396&search=242977
    może się przydać, imie i nazwisko nie jest nam do niczego potrzebne,
    wystarczy ten numerek.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 22. Data: 2007-07-08 20:26:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Jul 2007 21:43:07 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > i zazwyczaj mają nosa, 80% legitymowań dotyczy osób notowanych nie
    > poszukiwanych,

    Jakieś źródło?

    > na odprawach bardziej doświadczeni funkcjonariusze udzielają
    > wskazówek, jak takich wyłowić z tłumu.

    To ciekawe. Mi się wydawało, że osoba notowana nie ma jakiś znaków
    szczególnych na ciele czy w ubiorze. Człowiek sie całe życie uczy... :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2007-07-09 04:47:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
    > i zazwyczaj mają nosa, 80% legitymowań dotyczy osób notowanych nie
    > poszukiwanych, na odprawach bardziej doświadczeni funkcjonariusze udzielają
    > wskazówek, jak takich wyłowić z tłumu.

    Bredzisz.

    Jest to absolutny skandal, że młody człowiek nie może przejść spokojnie
    przez miasto nie zaczepiony przez policjantów.

    zdegustowany
    Arek

    --

    A się pochwalę swoim pierwszym brylantem :) :

    http://www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia/

  • 24. Data: 2007-07-09 05:21:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sun, 8 Jul 2007 22:26:47 +0200, od scream :

    > Jakieś źródło?

    Sprzęt do zbierania tych danych jest powszechnie dostępny i na używanie
    jego nie jest potrzebne żadne zezwolenie ani rejestracja.

    > To ciekawe. Mi się wydawało, że osoba notowana nie ma jakiś znaków
    > szczególnych na ciele czy w ubiorze. Człowiek sie całe życie uczy... :)

    Psychologia + wieloletnie doświadczenie, człowiek notowany nawet
    podświadomie na widok policjanta wysyła sygnały, które mozna nazwać mową
    ciała, trzeba na prawdę być dobrym aktorem aby "przestać wysyłać"

  • 25. Data: 2007-07-09 05:24:40
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Mon, 09 Jul 2007 06:47:11 +0200, od Arek :

    > Bredzisz.
    > Jest to absolutny skandal, że młody człowiek nie może przejść spokojnie
    > przez miasto nie zaczepiony przez policjantów.

    a to już inna kwestia spowodowana tym, że policjanci są także młodzi,
    ogólną tendencją, pewnego rodzaju polityką zastraszania i niezrozumiałą
    taktyką prewencji;
    bywalcy Wlk.Bryt. opowiadają że tam jest zupełnie inaczej

  • 26. Data: 2007-07-09 11:07:31
    Od: Bungo <b...@g...pl>

> [...]
    > podświadomie na widok policjanta wysyła sygnały, które mozna nazwać mową
    > ciała, trzeba na prawdę być dobrym aktorem aby "przestać wysyłać"

    Dobrym aktorem to ty jestes.
    ani nie ma takich wynikow badan (te urojone 80 proc)
    ani tez stojkowi nie maja receptorów do odbioru "podświadomie
    wysyłanych sygnałow".

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo

  • 27. Data: 2007-07-09 14:02:14
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    > Jest to absolutny skandal, że młody człowiek nie może przejść spokojnie
    > przez miasto nie zaczepiony przez policjantów.
    > zdegustowany Arek
    Napisz do telewizji
    ZiPi

  • 28. Data: 2007-07-09 14:20:38
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2007 06:47:11 +0200, Arek napisał(a):

    > Jest to absolutny skandal, że młody człowiek nie może przejść spokojnie
    > przez miasto nie zaczepiony przez policjantów.

    Zmień miasto. Ja w swoim 30-letnim życiu byłem legitymowany tylko
    raz (spacerowałem przy lotnisku wysyłając sms'y ;-))

    Henry

  • 29. Data: 2007-07-10 20:55:53
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > Zmień miasto. Ja w swoim 30-letnim życiu byłem legitymowany tylko
    > raz (spacerowałem przy lotnisku wysyłając sms'y ;-))

    Ja tez w prawie 30 letnim, bylem chyba 3 razy w tym dwa jak pilem piwo
    wieczorem przed blokiem na lawce:) ale ten ostatni raz poprostu mnie z lekka
    zestresowal;)
    pozdrawiam
    michal

  • 30. Data: 2007-07-10 21:53:18
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Mon, 09 Jul 2007 13:07:31 +0200, od Bungo :

    > Dobrym aktorem to ty jestes.
    > ani nie ma takich wynikow badan (te urojone 80 proc)

    bo nikt tego nie bada oficjalnie, ale są hobbyści nasłuchowcy, którzy
    słuchają