  • 21. Data: 2002-06-11 14:19:21
    Temat: Re: jak
    Od: "Mania" <m...@v...kki.krakow.pl>

    Użytkownik "Michał Szaniawski" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ae50kn$4sr$1@news.tpi.pl...

    > Pogratulowac spostrzegawczosci, masz racje, ciekawy ten zbieg okolicznosci
    > ;-)
    nie zbieg okolicznosci, tylko samopomoc "chlopska"

  • 22. Data: 2002-06-11 14:19:25
    Temat: Odp: jak
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Iwona Jaszczyk <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae4ntr$1v3$...@n...kki.krakow.pl...
    > Witam potrzebuje pomocy
    > Jestem w ciazy
    > Ojciec dziecka nie chce o tym slyszec
    > niestety ja jestem z Krakowa on z Zakopanego
    > odkad sie dowiedzial stara sie mnie unikac
    > znam jego imie nazwisko i wiem ze prowadzi firme mam jej adres telefon
    >
    > w jaki sposob moge zlozyc do sadu sprawe o ustalenie ojcostwa i alimety
    > jesli nie znam nawet jego adresu stalego zameldowania

    Iwonko nie czytałam do końca tych idiotycznych komentarzy niedorosłych
    pacanów do tego by być mężczyznami .
    Udzielam ci pomocy .Więc do sądu rodzinnego możesz złożyc wniosek o
    zabezpieczenie alimentów/art.142kro i 754 kpc/ przed narodzeniem dziecka
    i na swoje utrzymanie też możesz wnosić . Gdy dziecko sie urodzi zostanie
    wszczęta sprawa o ustalenie ojcostwa i alimenty .Tak więc nie słuchaj
    pacanów tylko skoro znasz jego dane daj mu kopa .Jeśli oczywiście jesteś
    przekonana na 100% ,że on jest ojcem nienarodzonego dziecka.
    Masz dodatkowe pytanie zapraszam na gg 1662267 lub post prywatnie.
    Pisz i pytaj pomogę Ci w tej sprawie .
    Pozdrowienia Sandra .

  • 23. Data: 2002-06-11 14:23:30
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr C. <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae4rqd$prj$...@t...icpnet.pl...

    Odnosze wrażenie,że jakieś mutanty na twój post odpisały. A tym samych
    rozwścieczyli mnie. Albo małolaty hmm . Jakie to żałosne, prymitywne ,tępe
    jak konstrukcja capa . :PPPPPPP

    Sandra

  • 24. Data: 2002-06-11 14:25:33
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr C. <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae4rqd$prj$...@t...icpnet.pl...
    A ponadto gady pieprzone dziecko to nie je bajka .oboje ponoszą
    odpowiedzialność za to co sie stało .On również pacan jeden mógł uważać .
    Sandra

  • 25. Data: 2002-06-11 14:27:27
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    > Pogratulowac spostrzegawczosci, masz racje, ciekawy ten zbieg okolicznosci

    Odp. jest prosta ze Iwonie Jaszczyk glupio sie zrobilo, i sie wstydzac
    zmienila se ksywka na n0naMe!@# myslac ze pozostanie anonimowa, a potem
    sobie zmienila na Kropeczka a potrem na Mania ktora tez ma taka sama
    sytuacje :)))))) Hehehe ale poczekajce zaraz sobie ona wymysli inny nick, i
    razem z tamtymi mnie zkrytukuja ze sie myle i sobie wymyslam i ze jestem
    chamem i ciekawe co jeszcze...... :)) Naprawde teraz to zaczynam wspoczuc
    nie jej a temu facetowi ze w ogole ja spotkal.

    Lepton

  • 26. Data: 2002-06-11 14:29:18
    Od: "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl>

    no jasna wielka .. gosciu ameryke odkryles gratulacje
    i jakie masz wnioski ??
    oby Cie na manowce nie sprowadzily
    ale jedno jest pewne detektywem nie zostaniesz

    pozdr.
    nOnaMe !@#

  • 27. Data: 2002-06-11 14:32:30
    Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl>

    Użytkownik "Kamil Ł." <k...@p...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Lepton
    >
    > Dajcie spokoj..Kropeczka i reszta nie ma tu nic do rzeczy..akurat z Iwona
    nie mam nic wspolnego..dwie rozne osoby..kwestia tego ze nie wiecie co i jak
    a zamiast odpowiedziec na pytanie..plotkuejcie i domniemacie a moze tak? a
    moze nie..?
    żenada....:((

    Kropeczka (i nie Iwona..itp)

  • 28. Data: 2002-06-11 14:35:44
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości

    > no jasna wielka .. gosciu ameryke odkryles gratulacje
    > i jakie masz wnioski ??
    > oby Cie na manowce nie sprowadzily
    > ale jedno jest pewne detektywem nie zostaniesz

    Ha-ha widze ze ja teraz musze Tobie zacytowac twoje slowa:
    "widze ze chamstwo i na te grupe zaglada"

    Lepton

  • 29. Data: 2002-06-11 14:38:06
    Od: "Mania" <m...@v...kki.krakow.pl>

> [...]
    > chamem i ciekawe co jeszcze...... :)) Naprawde teraz to zaczynam wspoczuc
    > nie jej a temu facetowi ze w ogole ja spotkal.

    Niech twa wyobraznia sie postawi w takiej sytuacji:
    wszystkie jestesmy rzeczywiste kazda inna i niepowtarzalna.
    mowie ja mania a iwonko Ciebie pozdrawiam nie boj sie dasz sobie rade ;)
    a gostkowi palec w oko :))
    ps. milusinskim rowniez :)

  • 30. Data: 2002-06-11 14:38:44
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Ł. <k...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae51bt$a9h$...@n...tpi.pl...

    i ze jestem
    > chamem i ciekawe co jeszcze...... :)) Naprawde teraz to zaczynam wspoczuc
    > nie jej a temu facetowi ze w ogole ja spotkal.
    Nie wiem kim jesteś ale daj sobie na wstrzymanie to jest grupa prawo a prawo
    przewiduje takie sytuacje. A sam nie bądź taki mądry trafisz na swojego
    zamerdasz i Ty poprosisz o pomoc. I nie mów mi,że Ciebie takie cos nie
    spotka bo życie to tylko życie i jest pełne niespodzianek.
    Sandra