  • 1. Data: 2005-01-13 13:37:41
    Temat: intrum justitia
    Od: "Arek" <m...@e...bb>

    czesc,

    dostalem wlasnie pismo od tejze firmy, ktora nakazuje mi zaplacic 500zl.
    nie jest napisane w kogo imieniu dzialaja, za co te 500zl..
    informuja, ze wysylaja wezmwanie w zwiazku z "brakiem platnosci po naszym
    wezwaniu do zaplaty".

    skad maja moje dane osobowe?! czy ustawowa ochrona danych osobowych zezwala na
    udostepnianie ich osobom trzecim?

    olac to czy co z tym zrobic?

    dzieki

  • 2. Data: 2005-01-13 14:17:06
    Temat: Re: intrum justitia
    Od: "SQ9HHL" <k...@N...pl>

    > dostalem wlasnie pismo od tejze firmy, ktora nakazuje mi zaplacic 500zl.
    > nie jest napisane w kogo imieniu dzialaja, za co te 500zl..

    Zadzwoń to na pewno Ci powiedzą. Swoją drogą chyba nie wymyślili sobie
    Twoich danych, żeby Cię gnębić.

    > skad maja moje dane osobowe?! czy ustawowa ochrona danych osobowych
    > zezwala na
    > udostepnianie ich osobom trzecim?

    Tak. Ktoś po prostu sprzedał im twój dług i teraz IJ Cię będą ścigać. Radzę
    zainteresować sie tym, a nie olewać, bo oni nie zrezygnują. Zobacz czy nie
    zalegasz tepsie. firma ta bardzo chętnie sprzedaje długi firmie IJ
    niejednokrotnie niesłusznie bo mają burdel w papierach i np może się zdażyć,
    że zalegasz z opłatami które zapłaciłeś. Niestety przetestowane osobiście.
    Po kilku(nastu) wizytach w TPSA i odstaniu swojego w końcu udało się
    załatwić sprawę i wszystko się wyjaśniło.

  • 3. Data: 2005-01-13 14:55:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 13 Jan 2005 15:17:06 +0100, SQ9HHL napisał(a):

    > Tak. Ktoś po prostu sprzedał im twój dług i teraz IJ Cię będą ścigać. Radzę
    > zainteresować sie tym, a nie olewać, bo oni nie zrezygnują. Zobacz czy nie
    > zalegasz tepsie. firma ta bardzo chętnie sprzedaje długi firmie IJ

    Najczęściej tak jest. IJ jest bardzo tandetną firemką, nawet nie próbuje
    sprawdzać zasadności roszczeń które dochodzi.
    Dochodzi to dużo powiedziane, usiłuje zastraszyć klientów, np
    kilkadziesiąty razy wysyłając "OSTATECZNE wezwanie do zapłaty".

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 4. Data: 2005-01-13 18:42:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <m...@e...bb> napisał w wiadomości

    Ponieważ o tej firmie napisaliśmy już na tej grupie całe tomy, to proponuję
    przeszukać archiwum grupy po nazwie. Możesz dodać jeszcze w zapytaniu "Kruk"
    (podobna firma i też często o niej pisaliśmy) i "windykacja".

  • 5. Data: 2005-01-13 20:25:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cs6iav$hmc$1@inews.gazeta.pl...

    > proponuję
    > przeszukać archiwum grupy po nazwie. Możesz dodać jeszcze w zapytaniu
    "Kruk"

    Nie zaczepiaj go bo się zacznie :)

  • 6. Data: 2005-01-13 20:52:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:
    > wiadomości news:cs6iav$hmc$1@inews.gazeta.pl...

    > "Kruk"
    >
    > Nie zaczepiaj go bo się zacznie :)

    To tylko zbieżność nazw, choć w sumie oba kruki to jakiś szajs ;)

  • 7. Data: 2005-01-13 21:02:24
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>

    Użytkownik "SQ9HHL" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwoń to na pewno Ci powiedzą.

    Zadzwon, ale najlepiej z automatu. Jak do nich zadzwonilem z komorki,
    to po kilkunastu minutach przyslali mi jakas dziwna wiadomosc. Wczesniej
    nawet nie wiedzialem, ze moj telefon potrafi takie dzwieki wydawac.
    Na szczescie zrobili to tylko raz, a TPSA w koncu pozytywnie rozpatrzyla
    moja reklamacje.

    sjs / sq5joe

  • 8. Data: 2005-01-13 21:08:50
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    SQ9HHL wrote:

> [...]
    > Po kilku(nastu) wizytach w TPSA i odstaniu swojego w końcu udało się
    > załatwić sprawę i wszystko się wyjaśniło.

    MArta
    m...@d...pl
    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 9. Data: 2005-01-13 21:18:20
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    Arek wrote:

    > skad maja moje dane osobowe?! czy ustawowa ochrona danych osobowych zezwala na
    > udostepnianie ich osobom trzecim?

    Wiesz, ustawa w pewnych okolicznościach zezwala,
    ale ostatnio GIODO wygrało jakiś wielki proces, gdzie powołując się na
    (sic!) niedozwolone klauzule umowne zdołało skutecznie uniemożliwić
    przekazanie podobnej firmie danych osobowych dłużników jednego z
    operatorów telefonii komórkowej. Coś tak mi się kołacze po głowie.

    Reasumując. Niezależnie od tego, o co tam dokładnie chodziło i
    niezależnie od tego, czy wyrok był słuszny (wygląda na to, że absolutnie
    nie i że sąd mocno wykroczył poza swoje kompetencje), to w Twoim
    interesie jest zgłosić się z tym problemem do GIODO, skoro urząd ten
    upiera się przy bronieniu w podobnych sytuacjach takich osób, jak Ty,
    pod najdziwniejszymi pretekstami. Pod warunkiem rzecz jasna, że ścigają
    Cię jako osobę prywatną.

  • 10. Data: 2005-01-13 22:56:15
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Marta Wieszczycka napisał(a):
> [...]
    > przekazanie podobnej firmie danych osobowych dłużników jednego z
    > operatorów telefonii komórkowej. Coś tak mi się kołacze po głowie.

    po czym kolejny przegrało...

    KG