  • 51. Data: 2003-05-05 07:19:52
    Temat: Re: interwencja policji
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9371E9D25F49Fraf256com@213.180.128.20...

    > ja bym panom policjanotm dal po premi za to ze cos robia a nie siedza
    > na d*, wcianaj paczki

    Ostatnio przerzucili się na Chipsy;))

    Pozdr
    Leszek

  • 52. Data: 2003-05-05 08:10:38
    Temat: Re: interwencja policji [OT]
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Macias wrote:
    > Jest to bardzo wygodny sposób myślenia rodziców, którzy zatracili
    > kontakt z dzieckiem. Jak już mówiłem - przekazywać wartośći, a nie
    [..]
    > Mądrze wychowane (i mądre!) dziecko zazwyczaj (w sytuacjach, które
    [..]
    > wiedzą, to klucz do rozwiązania problemu wisi nad drzwiami.

    Jak już mówiłem wcześniej tak teraz powtórzę - śmiech ogarnia gdy
    czyta się Twoje teorie. Niestety nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością.

    > A co Ty na to, że działali zgodnie z procedurą?
    > Rozstrzygnąłeś to już? Może w ramach sądu?

    W ramach swojego sądu bez wątpienia już to rozstrzygnąłem.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 53. Data: 2003-05-05 11:13:38
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "sylwia" <s...@o...pl> wrote in

    > Zachowanie policji w tym przypadku opisanym przez ciebie to
    > jedynie reakcja na czyn przestepczy.

    Wzorowa reakcja :)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 54. Data: 2003-05-05 12:18:22
    Temat: interwencja policji
    Od: Artur <a...@j...net>

    Odnosze wrazenie, ze odmowiono by rejestracji w zwiazku z brakiem praw
    do poslugiwania sie taka nazwą. :-)

    A.

  • 55. Data: 2003-05-05 17:43:34
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Jak już mówiłem wcześniej tak teraz powtórzę - śmiech ogarnia gdy
    > czyta się Twoje teorie.

    Nie obraz sie, ale smiech ogarnia mnie gdy czytam twoje posty a nie
    Macias`a.

    Pzd Travis

    PS. "Niestety nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością." - widocznie
    zyjemy w innym swiecie...

  • 56. Data: 2003-05-05 18:24:32
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Travis wrote:
    > PS. "Niestety nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością." - widocznie
    > zyjemy w innym swiecie...

    Jeśli zaprzeczasz temu, że nie tylko rodzice, ale także otoczenie, ma wpływ
    na dziecko to faktycznie - żyjemy w innym świecie.
    Bo w tym co ja żyję widzę bardzo wyraźnie jak - czasem gwałtownie - zmieniają się
    dzieci pod wpływem otoczenia, do którego trafiają.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 57. Data: 2003-05-05 18:44:28
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    Wpływ (nie tylko na dziecko, ale ogólnie na człowieka) ma wszystko,
    z czym się w życiu styka. Jakie to ma znaczenie? Chodzi o jego
    (dziecka!) zasady i wartości. Kumasz?

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 58. Data: 2003-05-05 19:12:20
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

> [...]
    zmieniają się
    > dzieci pod wpływem otoczenia, do którego trafiają.

    Nie temu nie zaprzecze, to jest nie watpliwie fakt. Ale mam zdecydowanie
    inne poglady odnosnie uzywania sily, podejscia do policantow. Mamy takie a
    nie inne czasy. Osobiscie wole zeby policja byla bardziej brutalna niz
    banda debilnych malolatow, kilka przykladow z zycia (w moim miescie; 43k
    mieszkancow):

    - grupa studentow stwierdzila ze pojdzie do pubu na piwo; byli dumny zdali
    pierwszy rok itp. Pod lokalem banda wyrostkow stwierdzila ze "pozyczy"
    sobie pare zl na piwo i inne swoje jakze pilne potrzeby, z szybkiej
    werbalnej gry wstepnej przeszli do czynow. Efekt : jeden ze studentow mial
    tak pocieta twarz ze skora mu wisiala na drobnym pasku skory do ktorego
    ostrze noza nie dojechalo, kolejni pociete rece itp....

    - kilka tygodni temu narkoman wrzucil dzieciaka do smietnika i podpalil
    kosz. Smietnik mial pokrywe otwierana/zamykana od gory. Gdyby nie szybka
    interwencja zaczadzil by sie.

    - latem gdy jest juz srodek sezonu turystycznego; jak przejdziesz sie
    rankiem wokol miasta a szczegolnie tam gdzie mieszcza sie lokale nocne
    zauwazysz ze ktos ciezko pracowal cala noc przy zmianie krajobrazu miasta i
    tak jest co noc. Walka pomiedzy debilami a firma ktora to wszystko
    przywraca do stanu poprzedniego za pieniadze podatnikow. Zmiany polejagaja
    na korygowaniu ksztaltu smietnikow badz testowaniu jak mocno sa
    przymocowane do podloza, podobnie jest ze znakami, oswietleniem, lawkami,
    przebieralniami na plazy....

    Takich przykladow mogl Ci 10atki wymieniac ale nie ma to sensu. Sprawcami w
    99.99% wyzej wymienionych sytuacji byly osoby pomiedzy 14-23 a w
    szczegolnosci 14-19.

    Dlatego debili trzeba od razu korygowac, i nie przejmowac sie ich sincami.
    Wole brutalna policje jak malolatow ktorych nikt nie kotroluje, jak juz
    przestepczosc spadnie do min bedzie sie mozna przejmowac brutalnoscia
    policji a do tego czasu polecam spacer nowa huta po 23-24 moze zmienisz
    zdanie. Czesto w telewizorze pokazuja ta dzielnice, jak slucham tych ludzi
    scyzoryk sam sie otwiera, moze czas aby wproawdzic dla takich kretynow
    zsylki albo jakis inny srodek ktory zmotywowal by ich do myslenia.

    Pzd Travis

  • 59. Data: 2003-05-06 08:21:48
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Macias wrote:
    > Wpływ (nie tylko na dziecko, ale ogólnie na człowieka) ma wszystko,
    > z czym się w życiu styka. Jakie to ma znaczenie? Chodzi o jego
    > (dziecka!) zasady i wartości. Kumasz?

    Ja kumam, ale czy Ty? Dawałem Ci już pytanie, które przemilczałeś.
    Mogę powtórzyć: Wpajasz dziecku, że
    - wartością jest czysty, niezwylgaryzowany język
    - wartością jest brak nałogów i nie palenie fajek.
    - wartością jest nieupijanie się
    - zasadą jest, że narkotyki są groźne i trzyma się od nich z daleka.

    I teraz powiedz mi, że Twoje dziecko "Na pewno nie będzie":
    - używać wulgarnego języka
    - palić
    - upijać się
    - próbować lub nawet brać narkotyków.

    Powiedz mi, że nie zdaży się, że się spije lub naćpa - może też w momencie żalu
    i goryczy, że kochanie rzuciło - i nie odbije mu palma i nie zacznie rzucać
    śmietnikami
    dla dotrzymania innym towarzystwa, przekory, lub z gniewu.

    Proszę - powiedz nam to i wsio już będzie jasne.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 60. Data: 2003-05-06 08:32:42
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Ja kumam, ale czy Ty? Dawałem Ci już pytanie, które przemilczałeś.

    Absolutnie nie kumasz, bo ja mówię o myśleniu, a Ty ciągle nawijasz
    o przedmiotach i wychowaniu w stylu "to be, to nie"...

    Ja o wartościach, a Ty uparcie, że wartości... i tu znów dorzucasz
    to samo, co zwykle, czyli "pokaż dziecku palcem".

    > I teraz powiedz mi, że Twoje dziecko "Na pewno nie będzie":
    > - używać wulgarnego języka
    > - palić
    > - upijać się
    > - próbować lub nawet brać narkotyków.

    ...dziecko nie zrobi czegoś, czego nie mógłbym się w danej sytuacji,
    biorąc pod uwagę jego myślenie, wychowanie, ideały i przeżycia,
    spodziewać.

    > Proszę - powiedz nam to i wsio już będzie jasne.

    Mówię Wam (Tobie) to. Jasne?

    Maciek