  • 1. Data: 2003-09-08 07:30:11
    Temat: internet, a zgoda wspólnoty
    Od: "DEG" <f...@w...pl>

    Jest wspolnota mieszkaniowa (w sumie 25 mieszkan z tego wykupionych w
    zaleznosci od bloku 2 do 12 mieszkan). Chce na takim osiedlu wykonac siec z
    dostepem do Internetu, jednak z TBS dostalem wykaz spraw, ktore musze
    wczesniej zalatwic. Jedna z nich jest zgoda wspolnot mieszkaniowych. Co to
    dokladnie oznacza: Czy musze miec zgode wszystkich, ktorzy wykupili
    mieszkania. Czy wystarczy wiekszosc z tych wlascicieli ?
    Co w przypadku, gdy nie ma jakiegos wlasciciela w mieszkaniu bo wyjechal na
    kilka miesiecy ?

    dziekuje i pozdrawiam
    DEG

  • 2. Data: 2003-09-08 07:34:19
    Temat: Re: internet, a zgoda wspólnoty
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Jesli nie ma zarzadu wspolnoty to musisz miec zgode ponad polowy wykupionych
    mieszkan. Bez znaczenia, z tego co wiem, jest to czy ktos wyjechal czy nie.