  • 1. Data: 2003-09-08 07:19:35
    Temat: przegapione dwie podwyzki
    Od: piotrtal <piotrtal@NO*SPAMhoga.pl>

    witam.

    moja zona byla na urlopie macierzynskim, a potem na wychowawczym.
    przez okres okolo 2 lat nie bylo jej w pracy.
    w tym samym czasie w zakladzie pracy dokonano dwoch podwyzek
    pracowniczych.

    w zwiazku z tym mam pytanie dotyczace tego czy zona moze sie starac o
    wyrownanie? czy pracodawca moze jej dopiero wyrownac przy najblizszej
    podwyzce.

    jak to jest z waszego doswiadczenia?

  • 2. Data: 2003-09-08 21:32:07
    Temat: Re: przegapione dwie podwyzki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To zalezy z czego wynikaja te podwyzki. Jak z ustawy, to powinna je dostac.
    Jak z woli pracodawcy, to niekoniecznie musi dostawac cokolwiek.