  • 1. Data: 2003-01-06 22:16:27
    Temat: inna-własna marka
    Od: "vorp" <v...@d...pl.remove.it>

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie bardzo konkretnego problemu.

    Jak prawo traktuje sprzedawanie, przykładowo, t-shirtów firmy X. Przy czym
    t-shirty te są wzbogacone o nadruk oraz kilka bajerów w stylu naklejmi przy
    metce itp. Czy mogę dowolnie zmodyfikować produkt firmy X i sprzedawać go
    dalej w innej postaci niż przewidział to producent? Czy t-shirt firmy X po
    takich zmianach mogę sprzedawać jako t-shirt mojej firmy ale z metką firm i
    mojej i X? Jak to wygląda?

    proszę o jakieś akty, ustawy itp.

    z góry dziękuję za pomoc.

    Tomek