  • 1. Data: 2003-01-06 20:46:55
    Temat: Uciazliwy sasiad
    Od: "szczupx" <s...@w...WYCIACHAJ.pl>

    Witam.

    Od roku mam problem z głośną muzyką dobiegającą z mieszkania poniżej.
    Wielokrotne prośby i uwagi pozostają bez echa. Doprowadzony do ostateczności
    powiadomiłem dzielnicowego, pouczył sąsiadów, przez chwilę było lepiej.
    Teraz stosują taktykę granie-przerwa-granie-przerwa tak, że obawiam się
    wzywać patrolu policji (który może przybyć w momencie spokoju - dwa trzy
    takie przyjazdy i to ja wyjdę na warchoła, a wtedy biedny mój los). Na
    innych sąsiadów nie mogę liczyć.
    Jeżeli komukolwiek jest znane wyjście z tej sytuacji proszę o pomoc.

    Dziękuję z góry.
    Andrzej Mański
    a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-01-06 21:50:04
    Temat: Re: Uciazliwy sasiad
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    Użytkownik "szczupx" <s...@w...WYCIACHAJ.pl> napisał w wiadomości
    .
    : Witam.
    :
[...]

    Walcz ich bronią, kup dobre głośniki, puść muzykę poważną np. Mozarta
    jakaś aria czy inne skrzeki i idź spokojnie do kina. Najlepiej tak kilka
    godzin nastawiając trzy lub więcej płyt.
    Pozdrawiam Monika

  • 3. Data: 2003-01-07 01:05:10
    Od: "Homomorfizm[z]" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakaś aria czy inne skrzeki i idź spokojnie do kina. Najlepiej tak
    kilka
    > godzin nastawiając trzy lub więcej płyt.

    nie wiem, czy to zart ale moj znajomy rzeczywiscie tak robil - pod nim
    mieszkali "glosni" studenci i robili "glosne" imprezy - jak byla sesja
    to kupil "baaaardzo basowe" glosniki i polozyl na podlodze wlaczajac
    strasznie irytujaca muzyke; natomiast jesli u Ciebie jest to sasiad
    mieszkajacy na stale to w praktyce mozesz malo zrobic, natomiast jesli
    to ktos wynajmujacy mieszkanie to zglaszasz radzie, donosisz na
    wlasciciela do organow podatkowch, meczysz policje, ze na dole jest
    melina i cpaja itp, w koncu ktos sie wyprowadza :)