  • 31. Data: 2006-01-13 21:25:24
    Temat: Re: informacje kodowane
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > tylko nielegalny soft moze stanowic przestepstwo?
    > uwierz mi, ze jest tego wiecej :-)

    nie musze wierzyc, wiem ze jest wiecej. Przykladowo napisalem

    > a jak to sie ma do domniemania niewinnosci?
    > nie slyszales o czyms takim?

    slyszlaem, aby skazac musza ci wine udowodnic, tylko co to ma do
    zatrzymania komputera w przpadku wtpliwoci jezlei nie mozna
    ich "rozwiac" na miejscu ?

    P.

  • 32. Data: 2006-01-13 21:27:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > to nie jest az tak oczywiste...
    > najpierw wytlumacz dlaczego uzyles okreslenia >cwaniakujac< w stosunku
    > do czlowieka, ktoermu na razie niczego nie udowodniono i w stosunku do
    > ktorego nalezy stosowac zasade domniemania niewinnosci?

    nie mowimy o procesie a o przeszukaniu.

    P.

  • 33. Data: 2006-01-13 21:32:29
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Cyberix wrote:
    > Jeżeli treść zaszyfrowana byłaby dowodem w
    > sprawie to odmowa odszyfrowania może być potraktowana jako celowe
    > ukrywanie dowodów.

    I co z tego? Art. 74 par. 1 kpk.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 34. Data: 2006-01-13 21:47:55
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dq95s5$rj8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > slyszlaem, aby skazac musza ci wine udowodnic, tylko co to ma do
    > zatrzymania komputera w przpadku wtpliwoci jezlei nie mozna

    a poczytaj co popelniles powyzej: "bo jezeli ktos nie chce podac hasla,
    to juz mozna podejrzewac ze sie czegos obawia"
    wiec nie zjezdzaj z tematu.
    w innym miejscu pisalem, ze nie musze miec ochoty na jakies widzimisie
    policjantow, a policjantkom moge ewentualnie zaproponowac inne
    rozwiazania i mam do tego pelne prawo! jasne?

    --
    pozdro
    ape

  • 35. Data: 2006-01-13 21:50:12
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dq9607$s6f$1@inews.gazeta.pl...

    > nie mowimy o procesie a o przeszukaniu.

    a przy przeszukaniu cokolwiek upowaznia cie do uzycia tego okreslenia w
    stosunku do kogokolwiek?
    nie pindol wiec o jakis niuansach, oki?

    --
    pozdro
    ape

  • 36. Data: 2006-01-14 11:35:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a poczytaj co popelniles powyzej: "bo jezeli ktos nie chce podac hasla,
    > to juz mozna podejrzewac ze sie czegos obawia"
    > wiec nie zjezdzaj z tematu.

    nie zjezdzam z tematu, ty raczej zjezdzasz, napisalem ze w przypadku takiego
    cwaniaczenia maja uzasadnione podejrzenie by zabrac sprzet wcelu
    sprawdzenia,
    a do skazania daleko - tutaj wine nalezy udowodnic co nei stoiw sprzecznosci
    z tym co wczesniej napisalem.
    Policjant ma wrecz obowiazek podejrzewac ze cos jest nie tak skoro probujesz
    pewna rzecz przed nim ukryc, nie masz obowiazku
    przekazywac dowodw na swoja wine ale tez nie masz prawa utrudniac policji w
    zdobyciu takich dowodow.

    Patrz banalny przyklad, policjnat widzi ze chowasz jakis woreczek do
    kieszeni, mowi tobie bys mu go dal, ty mowisz ze nie dasz bo nie,
    i teraz czy twoim zdaniem policjant aby spradzic zawartosc woreczka musi ci
    PRZED tym udowodnic ze tam jest narkotyk ? nie dostrzegasz absurdu wtakim
    rozumowaiu? Wine nalezy udowodnic ale przed skazaniem a nie przed zdobyciem
    dowodow..

    P.

  • 37. Data: 2006-01-14 11:37:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a przy przeszukaniu cokolwiek upowaznia cie do uzycia tego okreslenia w
    > stosunku do kogokolwiek?

    ? mozesz rozwinac ?

  • 38. Data: 2006-01-14 19:46:26
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqanmh$b54$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pewna rzecz przed nim ukryc, nie masz obowiazku
    > przekazywac dowodw na swoja wine ale tez nie masz prawa utrudniac

    1. nie mam ochoty ani obowiazku podawac komukolwiek hasla
    2. mam ku temu pelne prawo
    3. egzekwowanie poszanowanie moich praw nie jest zadnym cwaniaczeniem

> [...]
    wtakim
    > rozumowaiu? Wine nalezy udowodnic ale przed skazaniem a nie przed

    oki ale najpierw musi mi podac podstawe prawna
    czy musze mu tez dac discmana, gdy ma takie widzimisie?

    --
    pozdro
    ape

  • 39. Data: 2006-01-14 19:50:32
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqanp5$bfa$1@inews.gazeta.pl...

    > ? mozesz rozwinac ?

    co tu rozwijac?
    przeciez to ty uzywasz okreslenia >cwaniakiwanie<, a ja sie spytalem
    gdyby twoja mama nie pozwolila zajrzec policjantowi do torebki, to tez
    bys powiedzial, ze cwaniakuje?

    --
    pozdro
    ape

  • 40. Data: 2006-01-15 10:48:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > 1. nie mam ochoty ani obowiazku podawac komukolwiek hasla
    > 2. mam ku temu pelne prawo
    > 3. egzekwowanie poszanowanie moich praw nie jest zadnym cwaniaczeniem

    jest bo niczemu nie sluzy jezlei juz (zakldam legalnie z nakazem) odbywa sie
    przeszukanie

    > musi ci
    > wtakim
    > zdobyciem
    >
    > oki ale najpierw musi mi podac podstawe prawna
    > czy musze mu tez dac discmana, gdy ma takie widzimisie?

    a co ma discman do tego? Mowimy o komputerze i danych na nim zawartych.

    P.