  • 61. Data: 2006-01-17 12:28:20
    Temat: Re: informacje kodowane
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zatem idziemy kilka postow wstecz...
    > jesli pamietasz - zadalem pytanie czy policjant moze zabrac diskmana, a
    > dalej uzupelnilem pytanie o znajdujaca sie ewentualnie w nim piracka
    > plyte.
    > no to teraz dodam jeszcze, ze upierdliwy policjant moze sie na ulicy
    > przyczepic do losowo wybranego osobnika o to, ze plyta moze zawierac
    > lewe oprogramowanie, a kilka nagranych kawalkow to tylko kamuflaz.
    > a szczegolnie jesli ow czlowiek za szybko (zdaniem policjanta) zmienil
    > plyte w diskmanie
    > no i co ty na te sytuacje? moze zabrac, czy nie moze?

    na ulicy nie przynajmniej w zgodzie z prawem chodz jak to pisal Robert
    T.musialby byc totalnymdebilem by nie potrafic uzasadnic rewizji osobistej.
    Moim zdaniem uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa zachodzi np.
    jezlei jakis gosc biegnie z torebka :-) czy chowa woreczek uzywany zwykle do
    narkotykow do kieszeni.

    ALE w niektorych miejscach takich jak dworce, koleje (masz rezte w
    rozporzadzeniu ktorego nazwe podalem) moga odtak sprawdzac.

    P.

  • 62. Data: 2006-01-17 13:01:43
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqint3$4js$1@inews.gazeta.pl...
    zmienil

    > na ulicy nie przynajmniej w zgodzie z prawem chodz jak to pisal Robert
    > T.musialby byc totalnymdebilem by nie potrafic uzasadnic rewizji
    osobistej.

    no to uzasadnij, czyli podaj odpowiedni przepis,
    oczywiscie pominmy tu dworce i porty :-)

> [...]
    np.
    > jezlei jakis gosc biegnie z torebka :-) czy chowa woreczek uzywany

    a jak biegnie z plyta cd? a jak ja chowa np. do plecaka?
    nie przemawia to do mnie, ale moge sie mylic...
    podasz jakis przepis na poparcie twojej tezy?
    btw. przemytnicy czesto uzywaja prezerwatyw do narkotykow.

    > ALE w niektorych miejscach takich jak dworce, koleje (masz rezte w
    > rozporzadzeniu ktorego nazwe podalem) moga odtak sprawdzac.

    i zabierac diskmany?

    --
    pozdro
    ape

  • 63. Data: 2006-01-17 13:32:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > osobistej.
    >
    > no to uzasadnij, czyli podaj odpowiedni przepis,
    > oczywiscie pominmy tu dworce i porty :-)

    policja ma prawo do:
    Ustawa o policji art 15. 1. 4)
    przeszukiwania osób i pomieszczeń w trybie i przypadkach określonych w
    przepisach

    Kodeksu postępowania karnego i innych ustaw,

    5)

    dokonywania kontroli osobistej, a także przeglądania zawartości bagaży i
    sprawdzania

    ładunku w portach i na dworcach oraz w środkach transportu lądowego,
    powietrznego i wodnego, w

    razie istnienia uzasadnionego podejrzenia popełnienia czynu zabronionego pod
    groźbą kary,

    > a jak biegnie z plyta cd? a jak ja chowa np. do plecaka?
    > nie przemawia to do mnie, ale moge sie mylic...
    > podasz jakis przepis na poparcie twojej tezy?
    > btw. przemytnicy czesto uzywaja prezerwatyw do narkotykow.

    nie podawaj przykladow, normalny czlowiek bedzie wiedziec kiedy policjat
    kreci, kiedy chce sie popisac przed kolega, poki PIS
    bedzi rzadzic nie ma szans na pelny szacunek i zaufanie obywateli do
    policji.

  • 64. Data: 2006-01-17 18:52:35
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqirln$osd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > powietrznego i wodnego, w
    > razie istnienia uzasadnionego podejrzenia popełnienia czynu

    przeciez prosilem, zebys te nieszczesne dworce, porty i tramwaje wodne
    pominal :-(
    przytoczyles juz to rozporzadzenie, a ja prosze o prawne uzasadnienie
    rewizji osobistej na ulicy lub w szalecie publicznym

> [...]
    > kreci, kiedy chce sie popisac przed kolega, poki PIS
    > bedzi rzadzic nie ma szans na pelny szacunek i zaufanie obywateli do

    od kiedy siegam pamiecia - to nigdy ani milicja ani policja ani ormo nie
    wzbudzaly zaufania obywateli ani nie zaslugiwala na ich szacunek.
    pamietam doskonale wiele ich wybrykow, ktore z prawem nie mialy nic
    wspolnego
    wybacz, ze wobec tego na kazde ich dzialanie wole miec przepis prawny
    :-)

    --
    pozdro
    ape