  • 1. Data: 2006-01-13 10:54:50
    Temat: TVV Verlag Gmbh Hamburg
    Od: "Jacenty" <k...@k...onet.pl>

    W/w "kompania" - dziwne, że w RFN coś takiego bezkarnie grasuje - przesyła
    do małych firm po całej Europie karteczkę informacyjną a pod spodem "małym
    druczkiem" - jak zwykle - coś...
    Zachęca do ogłoszenia się bezpłatnego w jakiejś "Buch", którą rzeczywiście
    drukuje. Ale ten papierek jest tak skonstruowany, że podpisując bez prawnika
    jesteś przekonany, że umieszczą Cię za darmo. A potem nękają obciążeniami,
    straszą egzekucją, sądem itd. Papierek ten przychodzi zwykłą pocztą i takąż
    odchodzi, firma może zbankrutować, upaść, polecieć w kosmos - a strachy od
    tych gnojków przychodzą. Czy coś Państwu wiadomo jak się ich pozbyć?

  • 2. Data: 2006-01-13 12:45:16
    Temat: Re: TVV Verlag Gmbh Hamburg
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > odchodzi, firma może zbankrutować, upaść, polecieć w kosmos - a strachy od
    > tych gnojków przychodzą. Czy coś Państwu wiadomo jak się ich pozbyć?

    uzyc google, poszukac w achiwum podobnych przypadkow,
    olac to cieplym moczem

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-01-13 13:00:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > olac to cieplym moczem

    Generalnie zgadzam sie z przedmówcą, aczkolwiek uważam iż temperatura
    moczu nie ma znaczenia.

  • 4. Data: 2006-01-13 19:57:53
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Generalnie zgadzam sie z przedmówcą, aczkolwiek uważam iż temperatura
    > moczu nie ma znaczenia.

    a ja sie zgadzam , iz powinien byc cieply... zimny stwarza zbyt wiele
    problemow.. trzeba zmagazynowac, wystudzic i dopiero olac

    pozdrawiam