  • 21. Data: 2006-01-13 19:14:05
    Temat: Re: informacje kodowane
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dq8e2m$5bc$1@inews.gazeta.pl...

    tylko nielegalny soft moze stanowic przestepstwo?
    uwierz mi, ze jest tego wiecej :-)

    > z podejrzeniem, bo jezeli ktos nie chce podac hasla, to juz mozna
    > podejrzewac ze sie czegos obawia.

    a jak to sie ma do domniemania niewinnosci?
    nie slyszales o czyms takim?

    > Bo jaki mialby miec inny powod?

    jaki powod? a prosze:
    1. nie mam na to ochoty i mam do tego prawo
    2. nie chce mi sie i mam do tego prawo
    3. nikt mi nie podal podstawy prawnej do podania hasla.
    jesli w ktoryms z powyzszych powodow napisalem bzdure - podaj mi na to
    podstawe prawna :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 22. Data: 2006-01-13 19:15:38
    Od: "Robert Mucha" <r...@a...info>

    > chyba ze bedzie szedl w kierunku "zapomnialem"

    A nie prosciej konsekwentnie korzystac z prawa do odmowy składania zeznan ?

    Robert

  • 23. Data: 2006-01-13 19:18:10
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dq8do5$3rn$1@inews.gazeta.pl...

    > to oczywiste, chodzi mi teraz o sam fakt zabrania komputera

    to nie jest az tak oczywiste...
    najpierw wytlumacz dlaczego uzyles okreslenia >cwaniakujac< w stosunku
    do czlowieka, ktoermu na razie niczego nie udowodniono i w stosunku do
    ktorego nalezy stosowac zasade domniemania niewinnosci?

    --
    pozdro
    ape

  • 24. Data: 2006-01-13 19:26:00
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tak
    > ostatnio denerwowalem, ze zapomnialem, a haslo zmienialem co tydzien
    na
    > jakies w miare aktualne... po prostu nigdzie go nie zapisywalem, a
    zwykle
    > pamiec mam dobra, tylko ze krotka... no i jeszcze tyle czasu minelo od
    > momentu zajecia przez Policje mojego sprzetu... A czy ja nie podawalem
    tego
    > hasla policjantowi, ktory zabieral sprzet? Tyle sie dzialo... naprawde
    > prosze mi sie nie dziwic, ze mi to wylecialo z glowy..." ;-)

    jesli to policjantka - zawsze mozna powiedziec mimochodem, ze zrobienie
    laski poprawia pamiec w znacznym stopniu "a wiec?" :-))))
    ... oczywiscie istnieje ryzyko, ze jej kolega potem zezna, ze sie na
    nich rzuciles i dokonales samookaleczen :(

    --
    pozdro
    ape

  • 25. Data: 2006-01-13 19:28:12
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Mikołaj "Miki" Menke" <m...@m...one.pl> napisał w
    wiadomości news:dq87dg$qll$1@inews.gazeta.pl...

    > A nie możesz zapomnieć hasła?

    a po co?
    niech sobie sami szukaja, bo to ich psi obowiazek!

    --
    pozdro
    ape

  • 26. Data: 2006-01-13 19:29:39
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    ain.local...

    > Jeżeli znasz angielski to tu znajdziesz dosyć obszerną odpowiedź
    na
    > swoje pytanie: http://rechten.uvt.nl/koops/casi-faq.htm

    poszukamy jak holandia dokona aneksji polski.
    nastepny prosze :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 27. Data: 2006-01-13 19:42:59
    Od: Miernik <m...@f...org>

    ape <a...@n...poczta.fm> wrote:

    > poszukamy jak holandia dokona aneksji polski.
    > nastepny prosze :-)

    A co ma do rzeczy Holandia?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 28. Data: 2006-01-13 19:45:53
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    ain.local...

    > A co ma do rzeczy Holandia?

    a dokad powyzszy link prowadzi? do kamerunu?

    --
    pozdro
    ape

  • 29. Data: 2006-01-13 19:56:34
    Od: Miernik <m...@f...org>

    ape <a...@n...poczta.fm> wrote:
    > Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    ain.local...

    > a dokad powyzszy link prowadzi? do kamerunu?

    A co ma domena hosta do rzeczy? Nie wolno rzeczy dotyczących Kamerunu
    umieszczać w domenie .kr a dotyczących Białorusi w .uk ?

  • 30. Data: 2006-01-13 20:05:54
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    ain.local...

    > A co ma domena hosta do rzeczy? Nie wolno rzeczy dotyczących Kamerunu
    > umieszczać w domenie .kr a dotyczących Białorusi w .uk ?

    domena do hosta niewiele ma.
    ...ale nie to jest istotne
    pokusiles sie moze zeby przeczytac ten faq przed medrkowaniem?
    masz tam cokolwiek o polskim prawie?

    --
    pozdro
    ape