  • 11. Data: 2004-05-12 22:39:14
    Temat: Re: ile dni na zapłatę?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    email wrote:
    > ja nie pytam o aktualny regulamin np TPSA lecz o przepisy ogólne które wiem
    > ze keidyś regulowały terminy płatności i wtedy było to minim 7 dni

    obecnie takich raczej nie ma
    ale przejrzyj prawo telekomunikacyjne

    KG

  • 12. Data: 2004-05-13 09:56:54
    Od: Gamon' <r...@g...pl>

    Czesc!

    Robert Tomasik wrote:
    > Wpłać w terminie abonament. Wówczas wybijesz im z ręki argument.
    To przysla mi drugi raz do zaplaty z faktura z polaczenia. Raz odlaczyli
    mi telefon, bo pani X nie przekazala pani Y ze u pani Z abonent
    ososbiscie zaplacil od reki za przylacze. Nie dosc, ze mili kasiore od
    reki zamiast na nia czekac, to jeszcze sie stawiali. Nawet nie
    zmienjszyli abonamentu za te pare dni, kiedy nie bylo sygnalu. A ze nie
    ja jestem abonentme, tylko wlascisiel h-ty pierdola, to sie im upieklo
    ... :(

    Pozdrawiam,
    robal.

  • 13. Data: 2004-05-13 16:43:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To przysla mi drugi raz do zaplaty z faktura z polaczenia.

    Teraz nie przyślą. A jak nawet przyślą, to im dokłacisz tylko różnicę
    pomiędzy abonamentem, a kwotą za usługi.