  • 1. Data: 2004-05-11 10:47:38
    Temat: Niepelny wymiar pracy a wypowiedzenie
    Od: Gamon' <r...@g...pl>

    Czesc!

    Pracuje na pelny etat (umowa na czas nieokreslony) od niepelnego roku.
    Wczesniej ten sam pracowdawca zatrudnial mnie na 1/2 etatu, a umowa byla
    na czas okreslony (przeluzana pare razy). Jak w tej chwili wyglada sprwa
    mojego wypowiedzenia (czas wypowiedzenia, ewentualnie jakis dodatkowy
    urlop na szukanie pracy itp.), wykorzystania w zwiazku z tym urlopu? To
    ja chce odejsc z firmy i jesli to mozliwe, za porozumieniem stron.
    Niestety licze sie z odmowa. Nie chce tez stracic urlopu, bo nie zostal
    on przeze mnie wykorzystany (pracodwaca tak zorganizowal podzal
    obowiazkow, ze nie mial mnie kto zastapic).
    Czy ktos moze mi jasno i wyraznie powiedziec, jak w takim przypadku
    wyglada sprawa? Bede piszczec z wdziecznosci ;)

    Pozdrawiam,
    robal.

  • 2. Data: 2004-05-11 23:55:34
    Temat: Re: Niepelny wymiar pracy a wypowiedzenie
    Od: "email" <c...@g...pl>

    Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > na czas okreslony (przeluzana pare razy). Jak w tej chwili wyglada sprwa
    > mojego wypowiedzenia (czas wypowiedzenia,
    2 tygodnie

  • 3. Data: 2004-05-12 07:49:38
    Od: Gamon' <r...@g...pl>

    Czesc!

    email wrote:
    > 2 tygodnie
    I nie ma nic do rzeczy fakt, ze mam tu przepracowane w sposob ciagly
    prawie 3 lata?
    A co z pozostalymi kwestiami: urlop itp.

    Pozdrawiam,
    robal.

  • 4. Data: 2004-05-12 11:53:34
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 12 May 2004 09:49:38 +0200, na pl.soc.prawo, Gamon' napisał(a):

    > I nie ma nic do rzeczy fakt, ze mam tu przepracowane w sposob ciagly
    > prawie 3 lata?
    > A co z pozostalymi kwestiami: urlop itp.
    Jeżeli prawie 3 lata to 1 miesiąc wypowiedzenia, a jak w tym czasie
    skończysz 3 lata to wtedy 3 miesiące wypowiedzenia.
    Jak Ty wypowiesz umowę to nie przysługują Ci dni na poszukiwanie pracy.
    Urlop proporcjonalnie do przepracowanego czasu, do wykorzystania, lub
    ekwiwalent.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 5. Data: 2004-05-12 12:48:37
    Od: Gamon' <r...@g...pl>

    Czesc!

    MEva wrote:
    > Jeżeli prawie 3 lata to 1 miesiąc wypowiedzenia,
    Czyli bez nzaczneia jest fakt, ze wczesniej byla umowa na czas okreslony
    i 1/2 etatu a teraz juz na caly i na czas okreslony? Nie chce, zeby mnie
    wycyckali.

    > Urlop proporcjonalnie do przepracowanego czasu, do wykorzystania, lub
    > ekwiwalent.
    Nawet, jesli pracodawca uniemowlizil mi wykorzystanie normalnie urlopu?

    Pozdrawiam,
    robal.

  • 6. Data: 2004-05-12 14:56:17
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 12 May 2004 14:48:37 +0200, na pl.soc.prawo, Gamon' napisał(a):
    > Nawet, jesli pracodawca uniemowlizil mi wykorzystanie normalnie urlopu?

    zaległy urlop jeżeli taki masz muszą Ci wypłacić w całości, a za ten rok
    gdybyś odchodził na koniec maja należy Ci się 11 dni.
    Reszta urlopu do wykorzystania u następnego pracodawcy.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)