  • 1. Data: 2003-04-20 10:57:21
    Temat: honorowy dostawca Internetu?
    Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl>

    Czy TP S.A. albo jakikolwiek inny dostawca Internetu przewiduje honorowe,
    bezplatne udostępnienie lacza stalego stowarzyszeniom/organizacjom
    funkcjonujących na zasadach non profit?

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wszelkie informacje
    Mariusz

    --
    Mariusz Ciszewski, Wsparcie

    Nieformalna Grupa Przeciwko Przemocy
    *** Wsparcie ***
    Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Dąbrowskiego 3
    57-320 Polanica Zdrój
    http://wsparcie.org
    w...@w...org

  • 2. Data: 2003-04-20 13:16:26
    Temat: Re: honorowy dostawca Internetu?
    Od: "Michał M." <m...@l...pl.USUN_TO>

    Użytkownik "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b7tvma$74k$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy TP S.A. albo jakikolwiek inny dostawca Internetu przewiduje honorowe,
    > bezplatne udostępnienie lacza stalego stowarzyszeniom/organizacjom
    > funkcjonujących na zasadach non profit?

    TPSA nie

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2003-04-20 15:37:55
    Od: "Jurek Gajewski" <j...@o...pl>

> [...]
    > funkcjonujących na zasadach non profit?
    >
    > Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wszelkie informacje

    TPSA nie ma honoru tylko pazerność

    Pozdrawiam
    JG

  • 4. Data: 2003-04-20 19:42:08
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Jurek Gajewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > TPSA nie ma honoru tylko pazerność

    To prawda, tylko że większość stiowarzyszeń "non profit" też.

  • 5. Data: 2003-04-21 14:26:02
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Telekompromitacja Polska S.A.

    To ludzka rzecz - okradać :(

  • 6. Data: 2003-04-22 10:27:58
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    On Sun, 20 Apr 2003 12:57:21 +0200, "*** Wsparcie ***"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy TP S.A. albo jakikolwiek inny dostawca Internetu przewiduje honorowe,
    >bezplatne udostępnienie lacza stalego stowarzyszeniom/organizacjom
    >funkcjonujących na zasadach non profit?

    yea, you wish ...

    Nie obraź się ale chyba za dużo się filmów naoglądałeś albo za długo
    na zachodzie przebywałeś. W warunkach polskich jak żyję nie słyszałem
    o czymś takim ... a mam już prawie 30 na karku ....

    grzesiek
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)konto.pl , zdroj(at)btsnet.com.pl , #GG76829