  • 1. Data: 2003-04-20 10:18:39
    Temat: parking strzezony
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Mojemu znajomemu wybili wczoraj szybe w samochodzie. Auto znajdowalo sie na
    parkingu strzezonym. Kolega ma wykupione AC, ale jesli to mozliwe chcialby
    uzyskac odszkodowanie od wlascicela parkingu (koszt naprawy ok. 1000PLN).

    Czy sa szanse na uzyskanie takowego i jak powinien postepowac moj znajomy.
    Nie ma on pisemnej umowy, ale samochod trzymany jest na parkingu od kilku
    miesiecy i co miesiac uiszczana jest oplata.

    Co zrobic gdyby wlasciciel parkingu nie chcial pokryc szkody? Czy moze on
    twierdzic iz nie jest to parking strzezony, a tylko platny? Jak to
    sprawdzic?
    Czy parking powinien byc ubezpieczony?

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust silver
    BJJ - Grappling Krakow , ERA GSM , http://kbaton.prv.pl/

  • 2. Data: 2003-04-20 20:20:46
    Temat: Re: parking strzezony
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Czy sa szanse na uzyskanie takowego i jak powinien postepowac moj znajomy.
    | Nie ma on pisemnej umowy, ale samochod trzymany jest na parkingu od kilku
    | miesiecy i co miesiac uiszczana jest oplata.

    A ma pokwitowania wpłaty?

    | Co zrobic gdyby wlasciciel parkingu nie chcial pokryc szkody? Czy moze on
    | twierdzic iz nie jest to parking strzezony, a tylko platny? Jak to
    | sprawdzic?

    Generalnie to powinno być w umowie. Jak nie ma, to powinien być jakiś napis
    na tym parkingu. Czy jest strzeżony, czy nie. Regulamin parkingu?

    | Czy parking powinien byc ubezpieczony?

    To nie ma nic do rzeczy. To sprawa parkingowego. Jak się nie chce
    ubezpieczyć, to będzie ewentualnie płacił z własnej kieszeni. Obowiązku
    takiego nie ma.