  • 1. Data: 2003-04-19 21:45:58
    Temat: Komornikiem być??
    Od: "Pablo" <p...@p...biz.pl>

    Cześć Wszystkim

    Mam tylko jedno malutkie pytanie.

    Czy skończywszy Uniwerek na kierunku administracja publiczna można zostać
    komornikiem sądowym??
    Proszę o jednoznaczna odpowiedz czy ten kierunek nie dyskwalifikuje do
    podejscia do egzaminu. Dochodzą do mnie dość mylne informacje na ten temat.

    Z góry dziekuje Pablo

  • 2. Data: 2003-04-20 03:38:51
    Temat: Re: Komornikiem być??
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Pablo wrote:
> [...]
    > podejscia do egzaminu. Dochodzą do mnie dość mylne informacje na ten temat.

    Jeśli już masz być komornikiem to chyba powinieneś wiedzieć gdzie to
    sprawdzić.

    KG

  • 3. Data: 2003-04-20 08:26:17
    Od: "Jurek Gajewski" <j...@o...pl>

> [...]
    > Proszę o jednoznaczna odpowiedz czy ten kierunek nie dyskwalifikuje do
    > podejscia do egzaminu. Dochodzą do mnie dość mylne informacje na ten

    Jakkolwiek by nie było to jeśli nie masz PLECÓW to nie zostaniesz nigdy
    komornikiem w Polsce.

    Pozdrawiam
    JG

  • 4. Data: 2003-04-20 10:07:27
    Od: "Pablo" <p...@p...biz.pl>

    Użytkownik "Jurek Gajewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > temat.

    > Jakkolwiek by nie było to jeśli nie masz PLECÓW to nie zostaniesz nigdy
    > komornikiem w Polsce.
    >
    > Pozdrawiam
    > JG
    >
    > Dziękuje za odpowiedzi wszystkim grupowiczom
    Widzac z nich ze wszyscy wiedza tyle co ja, słowem bardzo konstruktywne i
    pełne treści
    Pablo

  • 5. Data: 2003-04-20 13:52:55
    Od: "onsok" <o...@w...pl>

    Pablo wrote:
    > Cześć Wszystkim
    >
    > Mam tylko jedno malutkie pytanie.
    >
    > Czy skończywszy Uniwerek na kierunku administracja publiczna można
    > zostać komornikiem sądowym??

    art 10.ust 1 pkt 3 ustawy ,, o komornikach sadowych i egzekucji'':
    Komornikiem sądowym może być ten, kto:
    3) ukończył wyższe studia prawnicze lub administracyjne,
    --
    Pozdrawiam.
    onsok