  • 11. Data: 2004-10-25 10:01:28
    Temat: Re: handel towram kupionym w Niemczech
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Oct 2004, Catbert wrote:
    [...]
    > + VAT jest naliczany i odliczany, więc nie płaci się go jak poprzednio przy
    > + przekraczaniu granicy. Płaci się natomiast VAT od sprzedaży

    ...co powoduje iż towar jest droższy w .pl niz .de - u nas 22% VAT,
    za granicą - 16%.
    Dla porządku można dodać że prowadząc DG w .de relatywnie niewielką
    kwotę (nie wiem ile konkretnie z .de, to zalezy od krajowych regulacji,
    u nas zdaje się jest coś koło 30 000 zł) można *wysyłkowo* sprzedać
    (do .pl na przykład) z ichnim VATem :)

    pozdrowienia, Gotfryd