  • 1. Data: 2004-10-21 09:09:13
    Temat: Nowe Dowody Rejestracyjne
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    Czesc,

    mam pytanie dotyczace nowych DR - wszyscy juz pewnie slyszeli o tym bublu.
    Jestem w trakcie procedury wydania nowego DR i zastanawiam sie, co bedzie,
    jesli za jakis czas bede zmuszony do wymiany na poprawiony? Zrobia to na
    wlasny koszt? Czy kaza zaplacic? Czy maja prawo w ogole zadac tego?

    Drugie pytanie dotyczy rowniez nowych DR. Procedure przerejestrowania
    rozpoczalem przed nowymi blankietami. W miedzyczasie (jak konczylo mi sie
    tymczasowe pozwolenie i zadzwonilem sam, aby sie dowiedziec, czy juz
    wszystko sprawdzili) okazalo sie, ze brakuje im masy wlasnej pojazdu. Kopia
    wyciagu ze swiadectwa homologacji ich nie zadowolila (musi byc oryginal, ten
    gdzies zaginal I wlascicielowi, centrala Daewoo nie chce mi wydac nowego
    wyciagu z tak blachego powodu). Zazadali poswiadczenia diagnosty o masie
    wlasnej pojazdu. A diagnosta za spisanie (4 cyferek!!!) z mojej kopii
    homologacji kazal sobie zaplacic 51zl - ustawowo okreslona cena.
    Czy urzad komunikacji nie moze sobie spisac po prostu z jakiegos katalogu?
    Np. z instrukcji do samochodu?
    --
    Olleo