  • 1. Data: 2007-02-12 11:18:24
    Temat: [gwarancja] ułamany zawias w laptopie
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Czy ułamany zawias matrycy w laptopie podlega naprawie gwarancyjnej czy
    jest to po prostu "zuzycie eksploatacyjne" i musze naprawic na wlasny
    koszt? jakie macie doswiadczenia?

    PS. Notebook firmy ACER, zakupiony 14 miesiecy temu, gwarancja 24-miesieczna

  • 2. Data: 2007-02-12 11:47:14
    Temat: Re: [gwarancja] ułamany zawias w laptopie
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.02.2007 gollum <n...@u...pl> napisał/a:
    > Czy ułamany zawias matrycy w laptopie podlega naprawie gwarancyjnej czy
    > jest to po prostu "zuzycie eksploatacyjne" i musze naprawic na wlasny
    > koszt? jakie macie doswiadczenia?

    To zależy od tego, co jest w warunkach gwarancji. Moim zdaniem marne
    szanse.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 3. Data: 2007-02-12 11:59:37
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    gollum <n...@u...pl> napisał(a):

    > Czy ulamany zawias matrycy w laptopie podlega naprawie gwarancyjnej czy
    > jest to po prostu "zuzycie eksploatacyjne" i musze naprawic na wlasny
    > koszt? jakie macie doswiadczenia?

    "Uszkodzenie mechaniczne." Zapomnij.

    > PS. Notebook firmy ACER, zakupiony 14 miesiecy temu, gwarancja 24-
    > miesieczna.

    Wyrazy współczucia z powodu nabycia szmelcu.

    --
    JoP

  • 4. Data: 2007-02-12 12:32:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.02.2007 Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
    > "Uszkodzenie mechaniczne." Zapomnij.

    Zapewne nie znasz warunków tej konkretnej gwarancji więc MNTZSZ nie
    powinnaś się tak kategorycznie wypowiadać. A już w przypadku
    reklamacji z tyt. niezgodności z umową to zwyczajnie nie masz racji.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2007-02-12 12:39:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

> [...]
    > koszt? jakie macie doswiadczenia?
    > PS. Notebook firmy ACER, zakupiony 14 miesiecy temu, gwarancja 24-miesieczna

    To czy podlega to naprawie czy nie powinno wynikać z dokumentu
    gwarancyjnego. Jeśli nie podlega, Ty jesteś konsumentem, a naprawa tego
    jest droga możesz rozważyć reklamację z tyt. niezgodności z umową.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2007-02-12 13:42:29
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Zapewne nie znasz warunków tej konkretnej gwarancji

    Warunki gwarancji na sprzet Acera sa wszedzie takie same.
    Centrum serwisowe w Koziej Dupie, mozna czekac tygodniami
    na jakakolwiek diagnoze.

    Zreszta wlasciciele salonow z laptopami cos o tym wiedza :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2007-02-12 13:43:31
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > jest droga możesz rozważyć reklamację z tyt. niezgodności z umową.

    A nawias byl urwany w momencie zakupu? Czy chcesz go narazic
    na droga ekspertyze?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2007-02-12 14:12:08
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisał(a):

    > Zapewne nie znasz warunków tej konkretnej gwarancji więc MNTZSZ nie
    > powinnaś się tak kategorycznie wypowiadać. A już w przypadku
    > reklamacji z tyt. niezgodności z umową to zwyczajnie nie masz racji.

    Ale mam doświadczenie z produktami firmy ACER, warunkami jej gwarancji i
    naprawianiem tegoż sprzętu w ramach gwarancji.

    --
    JoP

  • 9. Data: 2007-02-12 14:30:39
    Od: Qba <q...@o...pl>

    gollum napisał(a):
> [...]
    > koszt? jakie macie doswiadczenia?
    >
    > PS. Notebook firmy ACER, zakupiony 14 miesiecy temu, gwarancja

    Nie wiem jak jest w warunkach gwarancji, ale kiedyś w firmie
    też mieliśmy taki sam przypadek ACER ze złamanym zawiasem.
    Naprawa była w ramach gwarancji, ale po jakimś czasie
    znowu to samo i już się nie opłacało naprawiać.
    Było to dość dawno, więc mogło się coś zmienić, ale
    chyba warto spróbować.

    Powodzenia
    Qba

  • 10. Data: 2007-02-12 19:13:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 12 Feb 2007 20:39:30 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > To czy podlega to naprawie czy nie powinno wynikać z dokumentu
    > gwarancyjnego. Jeśli nie podlega, Ty jesteś konsumentem, a naprawa tego
    > jest droga możesz rozważyć reklamację z tyt. niezgodności z umową.

    O czym Ty mowisz czlowieku? A jak rozpieprzy laptopa mlotkiem to tez z tyt.
    niezgodnosci z umowa?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl