  • 1. Data: 2007-02-12 09:52:31
    Temat: Urlop
    Od: "monia" <d...@p...onet.pl>

    Kiedy można wybrac nowy urlop na ten rok - stary już został wykorzystany?
    Dziekuję za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-02-12 10:06:04
    Temat: Re: Urlop
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *monia* na tej grupie:

    > Kiedy można wybrac nowy urlop na ten rok - stary już został wykorzystany?

    W każdym momencie, po złożeniu wniosku i jego akceptacji przez
    przełożonego.

    > Dziekuję za podpowiedzi.

    Proszę bardzo :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 3. Data: 2007-02-12 10:15:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 12 Feb 2007 11:06:04 +0100, Olgierd napisał(a):

    > W każdym momencie, po złożeniu wniosku i jego akceptacji przez
    > przełożonego.

    A nie w terminie przewidzianym w planie urlopów?

  • 4. Data: 2007-02-12 10:23:15
    Od: "monia" <d...@p...onet.pl>

    W mojej firmie nie ma czegoś takiego jak plan urlopów.

  • 5. Data: 2007-02-12 10:30:01
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *jureq* na tej grupie:

    > A nie w terminie przewidzianym w planie urlopów?

    Jeśli jest to tak. A jeśli nie to nie.
    Zwykle jest tak, że plan sobie a życie sobie. Przynajmniej ja się z
    taką sytuacją najczęściej spotykałem.

  • 6. Data: 2007-02-12 10:43:12
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 12 lut o godzinie 11:15, na pl.soc.prawo, jureq napisał(a):

    > A nie w terminie przewidzianym w planie urlopów?

    Nie każdy pracodawca ma obowiązek opracowania planu urlopów.

    --
    Herbi
    12-02-2007 11:43:10