  • 1. Data: 2007-02-12 11:26:35
    Temat: Deklaracja o wysokości dochodów-pytanie odnośnie dokumentów
    Od: "robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Dzień dobry,
    Mam do wypełnienia deklarację o wysokości dochodów gospodarstwa domowego
    (mam ją dołączyć do wniosku o przydział mieszkania).
    Znajduje się na niej zapis, którego fragment pozwoliłem sobie przytoczyć:
    ,,....................dokumenty, na których podstawie zadeklarowałem dochody
    jestem zobowiązany
    przechowywać przez okres 3 lat..."
    Chciał bym zapytać jakie są to dokumenty: umowa o pracę ?, pasek o
    zarobkach, PIT ?
    Czy za taki dokument można również uważać wyciąg z kwotą z konta na które
    wpływa mi uposażenie ?
    Może ktoś również podpowiedzieć w jaki spoób przykładowo Urząd Miejski
    sprawdza zawartość informacji
    o wysokościach osiąganych dochodów.
    danych ?
    Dziękuje za odpowiedź.