  • 1. Data: 2007-02-12 09:49:46
    Temat: Jak załozyc Sp z o.o.
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    Witam !
    Czy ktoś z grupowiczów mógłby powiedzieć jak wygląda procedura założenie Sp
    z o.o. i jakie to pociaga koszty???
    Jak z kapitałem załozycielskim czy to mogą być odprócz środków pieniężnych
    jeszcze maszyny ?
    Jak wycenić używane maszyny??
    Pozdrawiam
    Anow

  • 2. Data: 2007-02-12 11:38:51
    Temat: Re: Jak załozyc Sp z o.o.
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    > z o.o. i jakie to pociaga koszty???
    > Jak z kapitałem załozycielskim czy to mogą być odprócz środków pieniężnych

    Kapitału założycielskiego wcale nie musi być - wystarczy, że będzie
    pisemne poświadczenie, że on jest. W takim przypadku może być tylko zonk
    przy likwidacji takiej spółki, ale możliwość zawsze jest.

    --
    Blog zwyczajnego pracownika
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-02-19 12:27:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ile to lat więzienia??
    JaC

    > Kapitału założycielskiego wcale nie musi być - wystarczy, że będzie pisemne
    poświadczenie, że on jest.

    It has removed 3103 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!