eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja - obowiązki sprzedającego › gwarancja - obowiązki sprzedającego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan.
    pl!not-for-mail
    From: Zygmunt <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja - obowiązki sprzedającego
    Date: Fri, 26 Nov 2010 11:14:55 +0100
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <ico1av$2q7$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: hti-lan-gw.hti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1290766495 2887 217.168.130.3 (26 Nov 2010 10:14:55
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Nov 2010 10:14:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100623)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660449
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupilem przedmiot w sklepie internetowym (kołowrotek wędkarski), ktory w
    opisie ma: "2 lata gwarancji".

    Otrzymałem go, ale:
    - w przesyłce nie było dokumenty gwarancji (karta gwarancyjna lub cos
    takiego), a więc nic co by formalnie stwierdzało "na co producent daje
    gwarancji", "na jakich zasadach" i "na jak długo".
    - nie było instrukcji obsługi. Dość czesto w gwarancji jest takie
    zdanie, że sprzęt nalezy użytkować zgodnie z instrukcją obsługi -
    inaczej gwarancja traci wazność. Czy jesli nie mam instrukcji (ani zasad
    gwarancji, które by określały jakie awarie podlegaja naprawie
    gwarancyjnej) to moge kołowrotek uderzyc młotkiem i domagac się naprawy?
    - w przesyłce nie było paragonu (czy to jest dopuszczalne?).

    Poprosiłem o wyjasnienie sprzedawce:
    nie dają dokumentu gwarancji . Gwarancja jest realizowana na podstawie
    paragonu który zostanie mi przesłany. Pan dodał, że na przysżłość mam
    się od razu dopominac o paragon, gdyz domyślnie go nie wysyłają. W
    kwestii instrukcji obsługi Pan nie umiał mi powiedziec nic ponad to, że
    "powinna być", a skoro jej nie ma to nie dosle mi innej, gdyz takiej nie
    ma. Podsumowaniem rozmowy było abym odesłał sprzęt gdyż oni nie są w
    stanie sprostac moim "wymogom".

    Jak to jest z ta gwarancją i paragonem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1