  • 1. Data: 2006-08-14 18:05:10
    Temat: gwarancja na produkt, a faktura
    Od: "aaaa" <j...@w...pl>

    Proszę oświećcie mnie ...
    Zanabyłem urządzenie pod tytułem "piła ukosowa" w jednym z hipermarketów.
    Ponieważ prowadzę działalność gospodarczą na zakup poprosiłem fakturę, a
    następnie gwarancję - i tu "zonk" - ponieważ urządzenie kupione zostało do
    firmy - nie należy mi się gwarancja- no to ja nie wiem teraz o co chodzi ...
    chciałbym mieć to urządzenie i gwarancję i chciałbym móc odliczyć VAT (200
    parę zeta nie chodzi piechotą) , biorąc pod uwagę, że urządzenie będzie
    wykorzystane do kilku zleceń - nie miałem potrzeby kupowania
    "profesjonalnej" maszyny za 3-4 tysiące.
    prosze o jakąś informację bo "nie kumam"...- ale ja to gupi jakiś może
    jestem

    pozdrawiam i przepraszam jeżeli pytanie było (a było pewnie) ale nawet nie
    posmyrałem w archiwum taki wk.....ny byłem

    --

    cz1982/w drodze do ideału
    RF 600r

  • 2. Data: 2006-08-14 19:19:12
    Temat: Re: gwarancja na produkt, a faktura
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "aaaa" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę oświećcie mnie ...

    możesz przez rok powoływać sie na rękojmie
    a najlepiej kupować na paragon - podbijać gwarancje, kserować paragon i z
    oryginałem paragonu iść w ciągu 7 dni po fakture
    na potrzeby serwisu masz wtedy kopie paragonu i gwarancje