  • 1. Data: 2006-08-14 16:37:51
    Temat: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Od: "prawie żołnierz" <k...@n...pl>

    Witam,

    fakty są następujące:

    w szkole średniej miałem wezwanie do WKU, jako, że się uczyłem nie zostałem
    zaciągnięty. Po szkole średniej (w 1999r) przyszedł czas na studia - przez
    cały ich okres nie dostałem żadnego świstka z WKU (koledzy dostawali) a ja z
    własnej woli nic im nie dawałem. Dziś dwa lata po zakonczeniu studiow
    przyszła poczta z wezwaniem do WKU. Moze ktos jest obeznany w przepisach
    powolywania do wojska i pozwoli mi sie z tego wyplatac.
    Byc moze przydadza sie ponizsze dane:
    - rok ur. 06.1979
    - studia 1999-2004
    - żonaty od 12.08.2006 - tak to nie pomyłka mam dwa dni stażu:)
    - pracuje

    z tego wszystkiego najbardziej mi szkoda oprocz zony pracy. Powtarzam
    pytanie jak sprawic aby wojsko sie odczepilo?

    pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2006-08-14 18:15:26
    Temat: Re: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Od: "tomciar" <t...@i...pl>

    >szkoda oprocz zony pracy. Powtarzam pytanie jak sprawic aby wojsko sie
    >odczepilo?
    > pozdrawiam serdecznie

    Eee pewnie Cię wzywają żeby wbić rezerwę.
    --
    pozdro
    tomek

  • 3. Data: 2006-08-14 19:21:12
    Od: "prawie żołnierz" <k...@n...pl>

    Użytkownik "tomciar" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Eee pewnie Cię wzywają żeby wbić rezerwę.
    > --

    po odbiór karty poboru czy jakos tak?

  • 4. Data: 2006-08-14 21:43:26
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Byc moze przydadza sie ponizsze dane:
    > - rok ur. 06.1979

    jestem miesiac mlodszy i z tego co pamietam, nasz rocznik jest automatycznie
    przenoszony do rezerwy po okazaniu w WKU dyplomu/zaswiadczenia o ukonczeniu,
    tak bylo w moim przypadku i pamietam, ze jakas podstawa prawna jest, bo
    szedlem tam bez strachu, zeby wbili pieczatke... pewnie sprzataja papiery i
    sie zastanawiaja, co zrobic z twoja teczka.

  • 5. Data: 2006-08-15 05:48:17
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "prawie żołnierz" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > po odbiór karty poboru czy jakos tak?

    jak miales dopiero co slub, to i konto powinno byc pelne, musisz odzalowac
    ze 3 tysie i czym predzej zmienic sobie kategorie, inaczej pojdziesz tupac,
    legalnie raczej nic nie zdzialasz

  • 6. Data: 2006-08-15 21:30:46
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "prawie żołnierz" <k...@n...pl> wrote in message
    [...]> - rok ur. 06.1979
    > - studia 1999-2004
    > - żonaty od 12.08.2006 - tak to nie pomyłka mam dwa dni stażu:)
    > - pracuje
    czyli jesteś rezerwistą:
    http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2006/0808.htm

    Polecam też czytanie archiwum:

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/f7da609819571321/f12def97861d37ce?lnk=st
    &q=rezerwy+2006+group%3Apl.soc.prawo&rnum=2&hl=pl#f1
    2def97861d37ce

    Tak więc WKU może Ci naskoczyć, a Ty spokojnie ciesz się życiem rodzinnym :)

    Pozdrawiam
    Tomek