  • 1. Data: 2006-08-14 18:13:39
    Temat: uzycie broni czarnoprochowej i konsekwencje
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    witam

    bron czarnoprochowa mozna kupic legalnie, kule i cala reszte tez, sprawa
    dysksyjna jest tylko co do prochu

    mam pytanie, jakie konsekwncje dla posiadacza mialoby uzycie takiej broni,
    oczywiscie w obronie wlasnej, pomijam tu kwestie, tak zwanego przekroczenia
    obrony koniecznej, chodzi mi o sam fakt uzycia akurat takiej broni

  • 2. Data: 2006-08-14 18:31:59
    Temat: Re: uzycie broni czarnoprochowej i konsekwencje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    Żadnych. Napadnięty może użyć czegokolwiek, co ma pod ręką. Jeśli załóżmy będzie
    nielegalnie posiadał broń palną, to nawet wówczas odpowie tylko i wyłącznie za
    nielegalne posiadanie broni. Oczywiście przy założeniach co do adekwatności
    samej obrony koniecznej poczynionych przez Ciebie.

  • 3. Data: 2006-08-14 18:52:39
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nielegalnie posiadał broń palną, to nawet wówczas odpowie tylko i
    > wyłącznie za

    no wiec wlasnie, chodzi mi o konsekwencje uzycia broni czarnoprochowej,
    mowisz ze zadne, ale cos mi sie w to wierzyc nie chce

  • 4. Data: 2006-08-14 19:50:50
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > no wiec wlasnie, chodzi mi o konsekwencje uzycia broni czarnoprochowej,
    > mowisz ze zadne, ale cos mi sie w to wierzyc nie chce

    Zreszta nie tylko czarnoprochowej. Sa rowniez rewolery bebenkowe (repliki) z
    okresu, z ktorego pistolety nie wymagaja pozwolenia (tak przynajmniej pisza
    firmy, ktore nimi handluja).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2006-08-14 20:57:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Zreszta nie tylko czarnoprochowej. Sa rowniez rewolery bebenkowe (repliki) z
    > okresu, z ktorego pistolety nie wymagaja pozwolenia (tak przynajmniej pisza
    > firmy, ktore nimi handluja).

    One też są na czarny proch. Nie na naboje. Nabijasz samodzielnie kawałek
    po kawałku - kapiszon na kominek, sypanie prochu, te różne przybitki i
    inne filce, kula, znowu przybijanie...