  • 1. Data: 2004-11-15 06:00:57
    Temat: gwarancja na adidasy Reporter
    Od: "Irena" <i...@p...onet.pl>

    Prosze o informacje ile jest gwarancji na takie obuwie, bylo nie bylo ale to
    juz firma,

  • 2. Data: 2004-11-15 11:07:38
    Temat: Re: gwarancja na adidasy Reporter
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 15 Nov 2004 07:00:57 +0100, Irena naskrobał(a):

    > Prosze o informacje ile jest gwarancji na takie obuwie, bylo nie bylo ale to
    > juz firma,

    ROFL :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-11-16 17:20:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    Tyle, ile jest napisane w umowie.

  • 4. Data: 2004-11-17 20:54:55
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości

    > Tyle, ile jest napisane w umowie.

    Niektórzy mówią że gwarancja nie jest częścią umowy sprzedaży, lecz jednostronną
    czynnością prawną sprzedawcy. Ale to tylko tak na marginesie.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-11-17 21:03:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson wrote:
    > Niektórzy mówią że gwarancja nie jest częścią umowy sprzedaży, lecz jednostronną
    > czynnością prawną sprzedawcy.

    gwaranta raczej

    KG

  • 6. Data: 2004-11-17 22:59:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Niektórzy mówią że gwarancja nie jest częścią umowy sprzedaży, lecz
    jednostronną
    > czynnością prawną sprzedawcy. Ale to tylko tak na marginesie.

    Ja się zaliczam do tych osób. Myślałem o umowie gwarancyjnej.

  • 7. Data: 2004-11-18 07:54:49
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości

    > jednostronną
    >
    > Ja się zaliczam do tych osób. Myślałem o umowie gwarancyjnej.

    Jeśli należysz do tych osób, to przypominam że jednostronne oświadczenie woli
    nie jest umową ;)

    --
    JOHNSON :)

  • 8. Data: 2004-11-18 07:55:13
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a) w wiadomości news:cnge4s$ne3$1@news.onet.pl:
> [...]

    Tak jest :) Tak mi się skróciło.

    --
    JOHNSON :)

  • 9. Data: 2004-11-18 20:29:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jeśli należysz do tych osób, to przypominam że jednostronne oświadczenie
    woli
    > nie jest umową ;)

    No i tak się zastanawiam, czy aby masz rację? Gwarant złożył ofertę, że jak
    konsument buty kupi, to będzie je darmowo naprawiał przez trzy miesiące,
    jakby się popsuły. (upraszczam, bo rzecz nie w kruczkach). Klient ową ofertę
    przyjął, kupując buty. Mógł ofertę odrzucić, i butów nie kupić. Mówisz, że
    to nie umowa?

  • 10. Data: 2004-11-18 21:56:12
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > jakby się popsuły. (upraszczam, bo rzecz nie w kruczkach). Klient ową ofertę

    ale - przyjął ofertę czy spełnił warunek?

    KG